בחירת תורמת ביצית במדויק עבורך לפונדקאות

לא עבור כולם סלולה הדרך להורות טבעית. יש כאלה אשר עבורם מדובר במסלול קשה כאשר הם סופגים שוב ושוב אכזבות קשות ומייאשות חברת סטורק פונדקאות, הכתובת עבור הזוגות שעומדים רגע לפני ייאוש.

המסלול של נישואין והורות נדמה עבור רובנו כמסלול טבעי וברור מאלו. אנחנו רק צריכים לרצות בכך ואיכשהו הכול יכול להתממש באופן טבעי. אז זהו שלא אצל כולם זה כך. יש זוגות רבים אשר עיניהם רואות וכלות. הם רוצים בכל ליבם לזכות בילד משלהם אך למרבה הכאב והצער הדבר אינו קורה. החלום שלהם לא מצליח להתגשם.

כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה.

הפריה חוץ גופית מתאים לכולם?

אז האמת היא שאף אחד לא רץ מיד לתרומת ביצית ואפילו לא להפריה חוץ גופית. בכל זאת יש הרבה מה לעשות ודרכים לנסות עד שמגיעים לשלב הזה אשר בו מגיעים להחלטה כי זו הדרך וכך עדיין תהיה תקווה לכך כי ייווצר היריון ויבוא לעולם ילד שיהיה שלהם.

אז אם כבר נערכו ניסיונות שונים, בני הזוג נטלו תרופות או תוספים שונים, הם עברו את השלב של זריקות והורמונים אך הם עדיין לא נושעו, עולים דרגה מבחינת המעורבות הרפואית.

הפריה חוץ גופית היא אחד השלבים המתקדמים בטיפולי הפריה כאשר התקווה היא שהיריון כזה אכן יחזיק מעמד ובני הזוג יצליחו להביא לעולם ילד משלהם.

אצל הרבה מאוד זוגות זה אכן קורה ובעזרת ההפריה החוץ גופית הם זוכים סוף סוף להיריון כאשר בסופו הם חובקים ילד משלהם.

מתי יש צורך בתרומת ביצית?

ישנם מקרים לא פשוטים אשר בהם לאישה ישנה בעיה בייצור הביציות. זה יכול להיות היעדר ביציות בשחלה או איכות ירודה של ביציות. זה גם יכול להיות בעיה מולדת של נשים שנולדו ללא שחלות כלל. יש גם מקרים אשר בהם נשים סבלו ממחלה ממאירה אשר הובילה לכריתה של השחלות, או שהשחלות נפגעו בעקבות טיפולים כימותרפיים או הקרנות.

מעבר לכך יש נשים מבוגרות שעדיין לא זכו להרות והשחלות שלהן כבר לא מצליחות לייצר ביציות איכותיות. האמת היא שיש נשים שאצלן גיל המעבר מקדים להופיע בגיל צעיר ועל כן גם כאשר הן עדיין צעירות מבחינת הגיל הכרונולוגי שלהן, הגוף שלהן כבר אינו מתנהג כך והוא לא מצליח להשיג היריון.

הפתרון של היריון עם תרומת ביצית עשויה לפתור את הבעיה. ניתן לבחור את תורמת הביצית עבור פונדקאות איתנו כאן או לעבור על גלריה של תורמות ביצית כאן.

מתי יש צורך בשירותי פונדקאית?

ישנם מקרים אשר בהם האישה כלל אינה מסוגלת לשאת את ההיריון ברחמה. הדבר נובע בשל כשלים רפואיים שונים בגופה. יש מקרים אשר בהם כלל אין לה רחם. נשים במצבים מן הסוג הזה עדיין לא מוכנות לוותר על החלום לזכות ולחבוק ילד שיהיה כמעט שלהם.

הן יכולות לעבור הליך של היריון באמצעות אם פונדקאית. אם יש צורך אפשר יהיה להיעזר גם בתרומת ביצית לצורך כך וההיריון יוכל לצאת לדרך בגופה של אישה אחרת.

ישנם כללים רבים שקשורים בנושא זה, אך כדי לקבל את הפרטים המלאים תצטרכו לפנות לחברת הפונדקאות ולברר, אל תקלו בכך ראש, חשוב מאוד לעשות את כל הבירורים לפני בכדי שלא ישארו לכם ספקות לקראת הליך הפונדקאות.