מה הם היתרונות בתהליך פונדקאות בגיאורגיה לעומת ארצות אחרות בעולם?

אם יצא לכם להתעניין בנושא של פונדקאות, סביר להניח כי נתקלתם באפשרות המציעה פונדקאות בגיאורגיה. מה יש בגיאורגיה שאין במקומות אחרים? האם ישנן יתרונות בהליך המתבצע בגאורגיה? ננסה לבדוק את הדברים במאמר שלפנינו.

מהי המדיניות של גיאורגיה בכל הנושא של פונדקאות?

מדינות רבות בעולם מערימות קשיים כאשר מדובר בנושאים בירוקרטיים שונים, ביניהם בהליכי הפונדקאות. בניגוד לכל אותן המדינות גיאורגיה מתנהגת אחרת. בגיאורגיה הליך הפונדקאות הינו הליך המוסדר בחוק כאשר במסגרתו מתאפשר לכל אזרח מכל מדינה המבקש לעבור את ההליך במקום, לעשות את זה בקלות רבה. בסיומו של התהליך, לאחר הלידה מקבלים ההורים את התינוק לידיהם ובפועל הם מקבלים את הסמכות ההורית ואת כל האחריות על הילד שנולד. ממשלת גיאורגיה אף מנפיקה תעודת לידה על שמם של ההורים וכל הנושא של הפונדקאות כלל אינו מוזכר שם. הסיבות הללו הן אלו שמניעות זוגות רבים לעבור את ההליך דווקא בגאורגיה.

מרחיקים (?) עד גאורגיה …

אז עבור הרבה אנשים, גיאורגיה מצטיירת כמדינה מרוחקת מאוד. נדמה להם כי מדובר במרחק גדול מידי אותו יש לעבור ונראה להם כי השהות במדינה המרוחקת כל כך מישראל זוהי משימה לא לגמרי מעשית עבורם. אז כאן חשוב לנו לציין כי גיאורגיה, למרות שהיא מדינה בחוץ לארץ, היא לא באמת מדינה רחוקה. מדובר במרחק טיסה של שעתיים וחצי בסך הכול כך שאפשר לעשות את הדרך בפחות מחצי יום. מעבר לכך, גיאורגיה מציעה יחס חם ומיוחד לישראלים הבאים בשעריה כך שהתחושה היא נעימה מאוד. מלבד זאת גאורגיה היא מדינה מפותחת מאוד ויש בה את כל מה שיש בישראל מבחינת הקדמה והטכנולוגיה בכל תחום.

חשוב לציין כי עלויות המחיה בגאורגיה אינן גבוהות, כאשר זה גם כן נחשב כיתרון מהותי עבור הישראלים. הם יגיעו למקום ולא ייאלצו להתמודד גם עם נטל כלכלי כבד מידי.

חבילה מושלמת

הליך הפונדקאות בגאורגיה מוצעת כחבילה אחת מושלמת כאשר הזוגות המגיעים למקום יכולים ליהנות מכל מה שהם צריכים לאורך כל התהליך. הן מהבחינה הרפואית והן מהבחינה הבירוקרטית.

הסוכנויות בגאורגיה משתדלים לרפד עבור הזוגות את הדרך במיוחד לאור העובדה כי מדובר בזוגות שכבר עברו תהליכים שונים והם ספגו אין ספור אכזבות. כאשר הם כבר מגיעים לשלב בו הם מבקשים לעבור את הליך הפונדקאות מגיע להם ליווי תומך ומקיף על מנת להקל עליהם את כל המסלול שצפוי להם.

לכל משפחה ולכל זוג יש את המסלול שלו ואת התהליך שהוא אמור לעבור ולכל אחד יש להתאים את התהליך ואת הליווי. זה כולל ליווי בבדיקות, ליווי בביקורים במרפאות ולמעשה תמיכה עוטפת לכל אורך הדרך.

החלפת הפונדקאית

לא תמיד התהליך מצליח עם הפונדקאית אותה בחרו מלכתחילה. לעיתים זה סתם חוסר הצלחה ולעיתים ישנם מקרים חוזרים של הפלות כאשר יהיה בהחלט מקום לשקול את החלפתה של הפונדקאית. חשוב לדעת כי במסגרת ההסכם אמור להיות סעיף אשר בו כוללים באותו מחיר גם את הנושא של החלפת הפונדקאית בעת הצורך. כך שבמקרה ונראה כי אין הצלחה עם הפונדקאית שנבחרה, תהיה האופציה של ההחלפה באחרת באותה חבילה ובאותו מחיר אותו הגדירו מראש.

בכל מקרה, חשוב לזכור כי אף אחד אינו מבטיח הצלחה מידית והיריון שיצליח מיד בניסיון הראשון. אך כאשר הפרוצדורה נעשית בעזרת אנשי מקצוע מנוסים אפשר יהיה לקוות כי הסוף יהיה מוצלח וטוב. בני הזוג יזכו לשוב אל ביתם בידיים מלאות עם האוצר היקר.

מי מלווה את התהליך?

לא כולם יודעים אך מעקב ההיריון בגאורגיה מתבצע בצורה מקצועית ועקבית במיוחד כאשר הם נצמדים לסטנדרטים הכי גבוהים כפי שמקובל בעולם. ישנו מכשור מקצועי ומתקדם כאשר הצוות המקצועי פועל עם צוות גניקולוגים במעקב קפדני ורציף. המעקב כולל את כל הבדיקות המקובלות כאשר ההורים המיודים יכולים להיות שותפים ואף נוכחים בזמן ביצוע הבדיקות הללו. כמו בבדיקה של סקירת מערכות כמו גם בבדיקות עומק אחרות. מובן כי בהגיע הלידה, בני הזוג יוכלו להגיע ולהיות נוכחים במקום.

בגיאורגיה זה יותר משתלם!

מבחינת מחיר הפונדקאות שווה הרבה יותר לעבור את התהליך בגאורגיה. אם נשווה את העלויות ביחס לעלויות כאן בישראל או בארצות הברית, הרי שבגאורגיה העלויות נמוכות ב70% ואף 80%!

אז גם אם לא נתבונן בכל היתרונות האחרים, רק מבחינת העלויות כבר הרבה יותר שווה לעבור את התהליך בגאורגיה.

חשוב לציין כי למרות שהעלויות נמוכות יותר, הסטנדרטים הינם קפדניים במיוחד. נשים המבקשות להיות פונדקאיות עוברות שורה של בדיקות, הן רפואיות והן פסיכולוגיות על מנת לבצע את ההתאמה המושלמת לביצוע ההליך.

הנשים הללו חייבות להיות נשים בריאות, הן אמורות להיות עם עבר של לידה אחת לפחות שהתנהלה כשורה כולל ההיריון כולו. הנשים הללו אינן מעשנות והן לא שותות אלכוהול כאשר הנתונים כולם יהיו כמובן לטובת היריון תקין.

ליווי מקצועי לאורך כל הדרך

בסטורק מציעים לבני הזוג ליווי עוטף ותומך, הן מהבחינה הרגשית והן מהבחינה הטכנית והמקצועית. זה אומר שמהרגע בו הם מגיעים לגאורגיה ממתינים להם הצוות המקצועי. הם מלווים אותם לאורך כל הדרך כולל ביקורים במרפאות השונות, ליווי בכל שלב על מנת לתרום לשלוות נפשם.