הליך תרומת ביצית והפריית מבחנה ושילובו בשירות פונדקאות

 הדרך ללידת התינוק שלכם כוללת שלבים שונים שהרפואה מטפלת בהם באמצעים המודרניים שהתפתחו במשך שנים. אנחנו, במרכז “סטורק סרוויס”, מלווים את הזוגות בטביליסי שבגיאורגיה בטיפול בכל השלבים הנדרשים. התוצאות מדברות בעד עצמן ואנחנו בעלי ניסיון בכל מה שדרוש בהליכי תרומת ביצית והפריית מבחנה, שנדרשים בפונדקאות. השירותים הרפואיים ברמה הגבוהה ביותר שאפשר למצוא בשיטות הפריה והחזרה של עוברים לפונדקאית מבטיחים לכם את הטיפול הנאות והטוב ביותר. מכיוון שבגיאורגיה השירות חוקי ומגן עליכם, אתם יכולים ליהנות גם משקט נפשי ומתנאים ומחירים טובים בהרבה מכל מקום אחר שתמצאו.

פונדקאות ושלביה

נשים וגברים סובלים מבעיות שונות בפוריות ולא רק בגלל גילם הגבוה. יש בעיות שמונעות קליטת עוברים אבל הם נוצרים בצורה תקינה, ויש כאלה שאצלם נחוצות תרומות ביצית וזרע כדי ליצור עובר. בכל מקרה, השלבים השונים קובעים לא רק עלויות של פונדקאות כי אם גם את המורכבות של ההליך, ואת מספר הגורמים שמעורבים בו. תמיד עדיף שגורם אחד ירכז את כל השלבים ולכן עדיף לשבת לייעוץ כדי לבחון את הבדיקות הרפואיות שלכם ולסרוק אפשרויות. למרבה המזל הטכנולוגיות שעומדות לרשותנו כיום מתקדמות מאוד ומאפשרות מבחינה חוקית כמה דרכים.

שאיבת ביציות

הריון אצל פונדקאית הוא הריון שבו אין לה שום קשר גנטי לעובר, ולכן נדרשת החזרת עוברים שנוצרו בהליך הפריה חוץ גופית. אם מסיבה כלשהי אי אפשר להשתמש בביציות של האם הביולוגית, הפתרון היחיד הוא תרומת ביצית. הקריטריונים בכל מקום בעולם לתרומת ביצית נוקשים ומחמירים מאוד. התורמת ביצית חייבת להיות צעירה, אמא לילד אחד לפחות שילדה בלידה תקינה ויש לה פרופיל גנטי ללא מחלות כרוניות ובעיות נפשיות וגופניות, ללא בעיות התמכרות לחומרים קשים וללא שום בעיה הורמונלית או פיזית שעלולה לסכן אותה במקרה של תגובה לגירוי השחלתי. זהו ההליך הרפואי שמשתמשים בו על מנת להפיק ביציות רות בכל שאיבה, כדי לא לחזור על זה פעמים רבות מדי. במקרה שלנו, אנחנו מוסיפים קריטריונים כמו מראה חיצוני נאה ושמירה על אורח חיים נאות ללא בעיות כלשהן, כדי להבטיח שכל בחירה בתורמת תבטיח גם תורשה גנטית ראויה לא רק של בריאות פיזית כי אם גם נפשית ותכונות אישיות חיוביות. הבחירה בתורמת תהיה שלכם לפי כל קריטריון שתחשבו עליו כדי שתהיו שלמים עם הדמות של התינוק שאתם רואים בדמיונכם.

תרומת זרע

בדרך כלל, אם אין בעיה אצל האב המיועד ברור שההפריה החוץ גופית נעשית בזרעו. זה עובר גם השבחה וטיפול נוסף אם יש צורך בכך. תרומת זרע מתבקשת רק במקרים שבהם הבעיה היא אצל הגבר, ולכן הזרע אינו איכותי ואינו בעל תנועתיות בריאה שאפשר להפרות בעזרתה. יש הליכים רפואיים שונים שאפשר לבצע כדי לשפר את ההחדרה של הזרע לביצית, אבל הזרע עצמו צריך להיות באיכות טובה ולשם כך נעזרים בבנקי הזרע בישראל. יש חוקים ותקנונים לכל אחד מהם ואתם יכולים לרכוש תרומת זרע מישראל או מהעולם. זה חשוב למי שההיבטים ההלכתיים חשובים לו והריחוק הגיאוגרפי נותן לו שקט נפשי. את הזרע קונים בנפרד ומשנעים למעבדות כדי לבצע את ההפריה החוץ גופית, וצריך פיקוח מיוחד על כך שהכל ייעשה בצורה נכונה ובתנאי הקפאה נאותים.

הפריה חוץ גופית

תינוקות מבחנה נמצאים אתנו כבר עשרות שנים, מאז שהומצאה הטכניקה הזאת והשתכללה כדי לפתור בעיות שונות בהפריה. היום אנחנו יכולים לשלוט בכל שלב של ההליך, כולל ביצוע מיקרו-מניפולציות שלא היו אפשריות בעבר. זה נותן תקווה רבה לזוגות שבעבר לא היו יכולים כלל להוליד ילדים , מצד אחד, אבל זה גם הופך את ההליך למורכב יותר. יש לעבור על כל האפשרויות ולעשות זאת נכון ובצורה בטוחה, כדי להבטיח לא רק את שלום היילוד כי אם גם את בריאות הפונדקאית ותקינות ההריון והלידה.את ההפריה עושים במעבדה מצוידת היטב ומודרנית שיש עליה פיקוח רפואי ועובדים בה אנשי צוות מיומנים מאוד. זה דבר שאנחנו יכולים להבטיח לחלוטין – התשתית הרפואית בגיאורגיה מתקדמת מאוד ומבטיחה את כל הרפואה הכי משוכללת ואנשי הרפואה המנוסים ביותר.

מה צריך לדעת על תרומת הביצית וההפריה החוץ גופית?

מלבד העובדה שמדובר בשתי נשים שונות, ואין קשר גנטי ביניהן, התורמות עוברות טיפול הורמונלי ייעודי שנועד להגביר אצל התורמת את מספר הזקיקים לשאיבה ואצל הפונדקאית את ההכנות לקליטת העובר המוחדר אליה. ההורמונים והתרופות האלה אינם ניתנים במינונים רגילים שכל אישה מכירה מהמחזור שלה, ולכן כאן חובה למצוא תורמות ופונדקאיות בריאות בלבד. זה אמנם אינו מחסן לחלוטין מפני תגובה נדירה ולא צפויה של תופעות לוואי לגירוי ההורמונלי המוגבר, אבל ברוב המקרים זה נחשב לרמה שאפשר לחיות אתה ולכן היא מאושרת לטיפול. עדיין, אי אפשר להבטיח שהטיפול ב-IVF יצליח בפעם הראשונה ויש לפעמים לחזור על כך יותר מפעם אחת. יש מספר מוגבל של החזרות שאפשר לעשות ואם רוצים להחזיר כמה פעמים זה אומר לסכם זאת בחוזה ולהבין שאי אפשר להמשיך לפעמים עם אותה פונדקאית אם ההריון לא נקלט. זה גם מסכן את בריאותה וגם עדיף לנסות עם פונדקאית אחרת, למקרה שבכל זאת תהיה התאמה טובה יותר.

החלפת פונדקאית

אין הרבה מקרים כאלה של החלפת פונדקאית בגלל כישלונות חוזרים ונשנים ולכן הרופאים שלנו עושים את המקסימום כדי לנטר ולעקוב אחר כל הליך החזרת עוברים. אנחנו ערים לרצון העז שלכם להצליח כמה שיותר מהר, גם לטובת הפונדקאית וגם בגלל עלויות, ולכן ברוב המקרים הדיוק והעבודה המקצועית משיגים תוצאות טובות מאוד. כשאתם מתחילים מסע של פונדקאות תעברו שלבים שונים בדרך עד שתגיעו למטרה, וזה דורש אורך רוח והרבה אמונה, וזה בדיוק מה שאנחנו שמחים להעניק לכם נוסף לטיפול הרפואי.