מרכז פונדקאות – חיסכון כספי משמעותי

אם אתם מתעניינים באופציית הפונדקאות מזה זמן מה, סביר להניח כי כבר בשלב זה הבנתם, כי אמנם תינוק הוא הדבר היקר ביותר שאתם עתידים להשיג בחייכם, אבל ה"יקר", הפעם אינו ביטוי מטאפורי בלבד. שכן, עם כל הרצון והכמיהה שלכם לתינוק משלכם, בשר מבשרכם, עם כל האהבה שמאחורי הרצון שלכם, בשורה התחתונה, כמו מרבית הדברים בחיינו, הכל מתחיל ונגמר בכסף, וכאשר מדובר בפונדקאות – לא מדובר בסכום פעוט, אלא בעשרות אלפי שקלים – הרבה עשרות אלפי שקלים, אם אנחנו רוצים להיות מדויקים וכנים עד לכאב.

יש לנו חדשות טובות וחדשות רעות עבורכם,

נתחיל ברעות?

לא משנה אם בארץ או בחו"ל, פונדקאות היא עסק יקר מאד, ובדרך, ישנם די הרבה מהמורות ומוקשים שעלולים לגרום לכם לרצות לוותר על כל העניין ולנסות להיזכר מדוע, מלכתחילה, רציתם להיכנס אליו.

החדשות הטובות משמחות באמת, כי הן מעניקות אור בקצה המנהרה גם לזוגות שעלולים להתחיל להתייאש – ליווי של סוכנות פונדקאות מקצועית ומנוסה יכול לצמצם למינימום הנדרש את הקשיים הבירוקראטיים, כמו גם את עוגמת הנפש שעלולה להתלוות לתהליך כשהוא אינו מבוצע כהלכה. ואם דיברנו על עלות התהליך, אז כן, גם כאן, בליווי של גוף מנוסה ומקצועי, שעבר את התהליך עשרות פעמים עם לקוחותיו, ניתן לצמצם את העלויות באופן ניכר, מבלי לפגוע, כמובן בתשלום ההוגן המגיע לאם הפונדקאות ומבלי לפגוע ברמת הטיפול הרפואי הניתן או באיכותו!

ממה מורכבות עלויותיו של הליך פונדקאות?

על מנת להבין כיצד סוכנות פונדקאות יכולה להשיג חיסכון כספי משמעותי, נחזור אחורה ונפרק את העלויות הכרוכות בתהליך הפונדקאות.

ברור כי שירותיה של האם הפונדקאית בהליך כוללים את הוצאות הכספיות משמעותיות, אשר מטרתן להעניק לאם הפונדקאית את התגמול ההוגן עבור אותם שינויים אשר הסכימה לבצע בגופה, וכן גם עבור אותם נטל גופני ולחץ נפשי הכרוכים בהריון ובלידה. נוסף לכך, עלויות נוספות נוצרות מאחר והליכי הפונדקאות מחייבים ביצוען של פעולות רפואיות שהן מורכבות למדי, כשאיבת הביציות, ביצוע הפריה חוץ גופית והחזרתם של העוברים לרחמה של האם הפונדקאית. כל אחת מהפעולות הללו, כאשר היא מבוצעת במרכז הרפואי המתמחה בכך – עלותן גבוהה אף היא.

כיצד מתחלקים סעיפי התשלום המרכזיים בהליכי הפונדקאות?

החלק הארי של ההוצאות מוקדש, ובצדק, לתגמול המוענק לאם הפונדקאית. במקרים בהם קיים הריון מרובה-עוברים, עולה גובהו של התגמול בשל נטל נוסף שמועמס על גופה של האם הפונדקאית. תשלום נוסף מטרתו היא כיסוי העלויות הנובעות כתוצאה מביצועם של האבחוני וההליכים הרפואיים השונים, אשר נדרשים להוצאתו לפועל של הליך הפונדקאות. כמו כן, לאורך כל חודשי ההיריון וגם חודש לאחר הלידה, ישולמו לפונדקאית תשלומים שמטרתם כיסוי הוצאותיה השוטפות, כרכישתם של מוצרי מזון, תשלום עבור תרופות, רכישת בגדים המתאימים לנשים הרות וכן הלאה. כל אלה נחשבות לעלויות הקבועות, אשר מסוכמות מראש ומעוגנות בהסכם הפונדקאות שעליו תחתמו.

העלויות הנוספות שמופיעות במקרים מסוימים, עשויות אף הן להעיק מבחינה כלכלית, אולם גם הן נצפות מראש ומעוגנות בהסכם הפונדקאות. לדוגמה, לידה מוקדמת או ניתוח קיסרי בלתי צפוי עלולים לגרום להתייקרותו של ההליך. בנוסף, תהיה הפונדקאית זכאית לפיצויים במקרה של הפסקתו של ההיריון בשל סיבות רפואיות, במקרה של הפלה ספונטנית שלא קרתה באשמתה, ולמעשה, לפיצוי בעבור כל נזק אשר נגרם לבריאות האם בשל הסיבוכים השונים אשר קשורים להיריון וללידה.

במרכז "סטורק סרוויס" מסייעים לכם בתכנון הוצאות הליך הפונדקאות

בין אנשי הצוות המקצועי במרכז "סטורק סרוויס" לפונדקאות פועלים אנשי מקצוע בתחום הפיננסי, שמעניקים את הייעוץ הפיננסי הנדרש לכל זוג הזקוק לו, על מנת שיוכל לתכנן את ההוצאות בדרך יעילה יותר. במסגרת ייעוץ פיננסי זה, נבחנות האופציות לחלוקה מחדש של התקציב המשפחתי בצורה שתתאים יותר להוצאות האלו, נבחנות האפשרויות השונות העומדות בפני בני הזוג למכירת נכסיהם הרווחיים, נבחנת האופציה לקבלת הלוואה וכד'.

בחרנו להציע לזוגות המלווים על ידינו את השירות הזה, מכיוון ששנות פעילותנו בתחום לימדו אותנו, כי, לעיתים, אנשים שהינם חסרי השכלה כלכלית עלולים להתקשות להעריך בדרך נכונה ואובייקטיבית את הוצאותיהם, כמו גם לאמוד את הפוטנציאל הפיננסי העומד לרשותם. המומחה הפיננסי שלנו יכול לסייע לכם בכך, ולעיתים, יוכל גם להצביע על מקורות כספיים שלא עלו בדעתכם, או שלא היה לכם כלל מושג על עצם קיומם.

עליכם לזכור ולחרוט על לוח לבבכם כי המדובר בהוצאות שהן למעשה השקעה לכל דבר, אלא שאתם אינכם משקיעים כאן כרגע במכונית, בפריט אספנות ייחודי או בנכס נדל"ן מניב, אלא אם אתם משקיעים בהורות, בבניית משפחה משלכם, השקעה הראויה לכל מאמץ ולכל השתדלות, שכמובן, מתוגמלת באינספור שעות של אושר ואהבה עם ילדכם!

אנחנו חושבים שתוכלו להסכים איתנו בפה מלא, כאשר אנחנו כותבים, שאם יש ולו מטרה אחת הראויה לכל ההשקעה הזו, זוהי המטרה עליה אנחנו מדברים כרגע!