עלות פונדקאות בגרוזיה

פונדקאות בגרוזיה (או גיאורגיה, כפי שהיא נקראת בשנים האחרונות), היא אופציה נפוצה, שזוגות רבים בוחרים בה במטרת הבאת ילד לעולם דרך הליך פונדקאות. הליך הפונדקאות הוא אחד מהנושאים החמים אשר מצויים במרכזו של דיון ער ורחב כיום, כשישנם אנשים המצביעים על מגבלות או על חסרונות מסוימים אשר קיימים בתחום זה, ומנגד, קיימים לו יתרונות מהותיים שלא ניתן להתעלם מהם, והם אלה ההופכים את התחום לתחום אשר נמצא בהתפתחות מתמדת, תוך שהוא פותח אינספור אפשרויות מרגשות בפני הורים שעד לפני זמן רב לא היה באפשרותם להביא ילד לעולם. כאשר אנחנו מדברים על פונדקאות, אנחנו מדברים על המצבים השונים המונעים מזוגות הבאת תינוק לעולם בדרכים הטבעיות, מצבים המפנים את הזוגות הללו לחיפוש אחר הפתרון של אם פונדקאית, אישה "זרה" אשר תישא ברחמה את התינוק למשך תקופת ההיריון.

למרות שמדובר בנושא עדין, שאין לזלזל בחשיבותו הגבוהה לאנשים הנזקקים לו, אותם אלה המשתוקקים להפוך להוריו של תינוק משלהם ואינם מסוגלים לעבור את התהליך הטבעי המוביל לכך, עדיין, צפה ועולה שאלת העלויות – המחיר של ההליך. למשל, מהי עלות פונדקאות בגרוזיה? שאלה נכונה ולגיטימית, מאחר ועלויות פונדקאות במדינות שונות בעולם עשויות להיות שונות משמעותית זו מזו. למשל, במדינת ישראל, בה הליך הפונדקאות מעוגן בחוק, ישנן סוכנויות פונדקאות המתמחות בהליך, אולם, יחד עם זאת, חשוב לדעת כי פונדקאות ישראלית עלולה להיות יקרה למדי, כשהעלויות מאמירות ומגיעות גם ל-250 אלף ₪. זוהי הסיבה לכך שרבים מעדיפים לפנות לסוכנות פונדקאות ישראלית, המציעה שירותי פונדקאות בגרוזיה, שאף בה פונדקאות נחשבת למותרת על פי חוק, פשוטה למדי לביצוע בשל הרפואה המקומית המתקדמת, ובעלויות נמוכות בהרבה מאלה שבישראל.

מהי עלות פונדקאות בגרוזיה ומה כלול בעלויות אלה?

עלות פונדקאות בגרוזיה מכילה מכלול רחב של רכיבי עלות אשר מסתכמים יחדיו לסכום לא מבוטל לכשעצמו, אבל נמוך בהרבה מהפונדקאות בישראל. העלויות הללו כוללות את עלות הטיפול הרפואי אשר מטרתו החזרת העוברים שהם תוצאה של הזרע והביצית של ההורים הביולוגיים לרחמה של האם הפונדקאית. זאת, למרות שבגרוזיה ניתן לבצע את ההפריה גם באמצעות תרומות של זרע או של ביצית, במידה שהדבר נחוץ. עלויות נוספות שונות יכללו גם את הליווי הרפואי הגניקולוגי הצמוד לאם הפונדקאית לכל אורכה של תקופת ההיריון, את עלויות הלידה עצמה, את עלויות הטיפולים הנדרשים במהלך ההיריון, את עלויות הטיסות ועלויות השהיה בגרוזיה של ההורים הביולוגיים למשך התקופה של הלידה. בנוסף לכך, עלויות אחרות העשויות להצטרף לעלות הכוללת תוכלנה להיגרם במצבים חריגים (כמו היריון עם תאומים או בצורך בניתוח קיסרי) – עלויות אשר בלתי אפשרי לצפותן מלכתחילה.

כמה זה יעלה, בשורה התחתונה?

עלותו הכללית של הליך פונדקאות בגרוזיה עשויה להגיע, בממוצע, ל-140-150 אלף ₪. כשיש לזכור, כי עלות זו היא עדיין זולה, באופן משמעותי (בכ-100 אלף ₪) מהעלות הכוללת של הליך מקביל במדינת ישראל. גם כאשר נלקחות בחשבון העלויות הנלוות והנוספות של הטיסות, השהות ומצבים אפשריים של הריון מרובה עוברים או של הצורך בניתוח קיסרי – עדיין נגלה כי מדובר בחיסכון ניכר לעומת עלויות פונדקאות בישראל. למרות שעלול להתקבל הרושם כי מדובר בהליך זול יותר ולכן פחות מקצועי, הרשו לנו להעמיד דברים על דיוקם – למרות שפונדקאות בגרוזיה תעלה לכם בהרבה פחות, היא איכותית לא פחות לא פחות מפונדקאות בישראל, ולכן, כדאי לשקול זאת בכובד הראש הנדרש. הפיקוח הרפואי המוענק לאם הפונדקאית הוא מחמיר וקבוע, והטיפולים הרפואיים הם ברמה הגבוהה ביותר, כך שמדובר בפונדקאות איכותית במדינה ידידותית.

העלויות גדולות עליכם? גם בכך יעזרו לכם במרכז "סטורק סרוויס"!

בין אנשי הצוות המקצועי שלנו במרכז "סטורק סרוויס" לפונדקאות קיימים אנשים שפעילותם ממוקדת בתחום הפיננסי, והם אלה המעניקים ייעוץ פיננסי לזוגות הזקוקים לו, כדי לסייע להם לתכנן את הוצאותיהם בדרך יעילה. במסגרת הייעוץ, תיבחנה לעומק אופציות החלוקה מחדש של התקציב המשפחתי, באופן שמתאים יותר לעלויות הכרוכות בהליך פונדקאות. כמו כן, תיבחנה אותן אפשרויות שונות שאותם יכולים לאמץ בני הזוג על מנת להגדיל את התקציב העומד לרשותם לצורך הליך הפונדקאות בגרוזיה.

שנות הניסיון שלנו בתחום הפונדקאות לימדו אותנו, שלעיתים, אנשים שאינם עוסקים בתחום, עלולים שלא להיות מסוגלים להעריך אובייקטיבית את ההוצאות הכרוכות בתהליך, כמו גם להיתקל בקושי לאמוד נכונה את המקורות הפיננסיים העומדים לרשותם. תפקידו של היועץ המומחה שלנו לסייע לכם בזאת, ולעיתים, הוא יוכל אף להעלות בפניכם רעיונות הנוגעים למקורות כספיים אפשריים שטרם עלו בדעתכם, או, אפילו כאלה שלא היה לכם מושג הנוגע לקיומם.

לאחר שדיברנו על עלות פונדקאות בגרוזיה, אנחנו רואים לנכון את הצורך להוסיף שאם ישנה ולו מטרה אחת בעולם שראויה להשקעה זו ולהשקעות הנוספות שעלולות לצוץ סביבה, זוהי הפונדקאות בכלל והפונדקאות בגרוזיה במיוחד! אין תחושה מספקת כמו לחבוק בזרועותיכם את התינוק שלכם, בשר מבשרכם, ולדעת שעשיתם את הכל בעולם, רק כדי להפוך להוריו!