פונדקאות בגיאורגיה במחיר ללא תחרות

כשאתם מחפשים את השירות הטוב ביותר לפונדקאות, אתם מסתכלים לא רק על המחיר אלא גם על מה שאתם מקבלים אתו. מרכז “סטורק סרוויס” לפונדקאותמספק שירותים בישראל ובגיאורגיה במחיר מצוין אולם ללא פגיעה בשירות. המוטו שלנו הוא שירות ללא פשרות, משום שמדובר במשפחה ובתינוקות, והיתרונות שאנחנו מציעים ללקוחות מתחרים בכל שירות אחר שנחשב יקר יותר. זה נובע מהעובדה שאנחנו פיתחנו שם תשתית שירותי פונדקאות שמלווה אתכם מהרגע הראשון יד ביד. אנחנו דוגלים בשקיפות מלאה של מידע ומשום כך אנחנו מבטיחים לכם שהפונדקאית שלכם נבחרת על סמך קריטריונים של מצוינות ואיכות, והתינוקות הרבים שנולדו בזכותנו הם ההוכחה הטובה ביותר לכך.

מדוע המחירים בגיאורגיה נוחים יותר?

הרבה לפני שנדבר על התשתית של השירותים הרפואיים שלנו בגיאורגיה, נסביר למה דווקא שם אפשר לקבל את הפונדקאות במחיר טוב יותר מכל מקום אחר. מדובר במדינה מפותחת ומשגשגת שיש בה תשתיות של שירותי בריאות מצטיינים, כפי שאנחנו מכירים בכלל ממדינות ברית המועצות לשעבר. שם יש רמה גבוהה של צוותים רפואיים שעומדים לרשותכם, עם המרפאות המתקדמות והמתוחכמות ביותר שיש, במחירים של מדינה שהמחיה בה נוחה ומתקבלת על הדעת. זה גם מה שעוזר לכם לשהות בה זמן רב לצד האם הפונדקאית שבחרתם, ומקל עליכם להיות קרוב להריון וללידה. המחירים לשירותי הפונדקאות גם הם נגזרים מכך ולכן הם זולים יותר משמעותית ממחירי הפונדקאות בארצות הברית ומדינות באירופה שמאפשרות פונדקאות.

מחיר הליך פונדקאות

המחירים כוללים תמיד את הסיכוי שתצטרכו יותר מסבב החזרת עוברים אחת, משום שזה אך טבעי לנסות כמה פעמים כשלא תמיד מצליחים בניסיון הראשון. בגיאורגיה, פונדקאות היא חוקית ומקנה זכויות לכל הצדדים, ולכן לאמהות הפונדקאיות יש זכות לקבל את התמורה הגבוהה המגיעה להן. מצד שני, החוק הגיאורגי שנחקק ב-1997 מחמיר מאוד גם לטובת ההורים. לכן, לא יקרה מצב שבו לא תקבלו את התינוק שלכם משום שלפי חוק זה אין לאף אחת זכות לשלול מכם רישום שלו כילדכם. זה מרגיע מאוד זוגות לנוכח סיפורים קשים מרחבי העולם שמוסיפים לממד האי ודאות. בגלל זה אנחנו מעדיפים לעבוד בגיאורגיה ולהבטיח את העלות הטובה ביותר תמורת שירות ודאי וללא פשרות. לכם מובטח ילד שנולד אצל פונדקאית שנבחרה בצורה דקדקנית, ולה מובטחת התמורה שהיא גם כספית.

מוניטין מצוינים של שירותי הפונדקאות שלנו

מרכז “סטורק סרוויס” לפונדקאות עובד בגיאורגיה שנים רבות ולא רק עם הורים מיועדים ישראלים, משום שהיא הפכה באמת לארץ מועדפת על רבים לצורך זה. כאמור, הבירוקרטיה הקלה והפשוטה, הזכויות החוזיות של ההורים ושל האם הפונדקאית, הפכו אותה לאבן שואבת להורים מכל העולם. זה נותן להם להרגיש טוב יותר תוך כדי תהליך שהוא טעון רגשית ומלחיץ גם כך, ולכן ככל שמנקים את השטח ממכשולים כך הרבה יותר נעים לבוא ולעבור את זה בשלום. בליווי המקצועי שלנו לזוגות רבים כבר חווינו לא מעט שמחות כאלה ולכן אנחנו מכירים את כל הצדדים של הליכי הפונדקאות על השלבים השונים. זאת הסיבה שאנחנו גם לא מתפשרים על הסטנדרט המקצועי הגבוה שלנו משום שכאשר לא מעגלים פינות גם מקבלים תוצאות מצוינות בהתאם.

מה אפשר לקבל במחיר זה?

בדרך כלל, יש כמה שירותים שכלולים במחיר הפונדקאות, והשלבים השונים מותאמים לצרכים של כל זוג. זה נכון שחלק מהזוגות זקוקים לכל השלבים, אולם יש סייגים מסוימים בחוק הפונדקאות בגיאורגיה שמגבילים את השירותים שאפשר לתת. אנחנו יכולים להבטיח החזרת עוברים לרחם הפונדקאית בלבד, כאשר לאם בפונדקאית אין שום קשר ביולוגי לעובר. הביצית היא של האם המיועדת או של תורמת הביצית, והזרע הוא של האב המיועד או של תורם. מבחינתכם, זה טוב יותר משום שאז ברור לכם שאין קשר ביולוגי גנטי לאם הפונדקאית, אבל זה גם מחייב להשלים את השלבים האלה בדרך אחר לפני שלב החזרת העוברים.

מה קורה לאחר הלידה?

מה שקורה לאחר הלידה הוא בדיוק מה שסוכם עליו בחוזה שחתמתם עליו לפני כן והוא נערך כחוק בלבד. כאמור, החוק בגיאורגיה מגן על ההורים המיועדים שאינם מאבדים לעולם את ילדם, ורק כך מותרת הפונדקאות שם. האמא הפונדקאית חותמת על מסמך מיוחד מיד לאחריה, ובו היא מסכימה בהצהרה לרשום את פרטי ההורים המיועדים והביולוגיים בתעודת הלידה של התינוק. זה מה שמבטיח את ההורות שלכם בצורה חוקית ומשפטית. מען הסר ספק, החוק בגיאורגיה מכיר רק בכם כהורים הביולוגיים והחוקיים של יילוד. כך שכל עלות הפונדקאות אינה טומנת הפתעות לא נעימות ולא צפויות של תשלום מיוחד לאחר הלידה להסדרת הניירת ולמניעת סרבנות, אם חששתם מכך. הפונדקאות בגיאורגיה שקופה וחוקית לחלוטין.

שקיפות מלאה וליווי כספי בזמן ההריון

מטבע הדברים, מלבד הטיפולים עד החזרת העוברים, יש גם עלויות שהאם הפונדקאית מקבלת מאתנו, וזה כולל רופאים, יועצים ופסיכולוגים. היא לא נשארת לבד לרגע ומקבלת את הטיפול הטוב ביותר. המרכז תומך בה ומפקח על כל ההריון, ומעביר לה את התשלומים שהתחייב כלפיה במהלכו. כך, היא יכולה לצרוך את כל המזון האיכותי והבריא ולהקדיש את עצמה לבריאותה ולרווחתה, מבלי להסתכן בעבודה מאומצת שתזיק לעובר ומבלי שתצטרך לדאוג. כל זה, נוסף לתמורה שתקבל לאחר הלידה, וכך אתם יודעים מראש בדיוק מי מקבל מה וכמה. את הליווי המשפטי שעושים אנשי סטורק אתם מקבלים כבר בהתחלה, כשמתחילים להסביר לכם על הצדדים המשפטיים ומהם המסמכים והחוזים שנדרשים לצורך הליך פונדקאות. כך תקבלו בשקיפות מלאה גם הסברים על סיכונים ומצבים לא צפויים שעלולים לקרות במהלך ההריון וכמה זה עולה בדיוק בכל שלב.