שירותי פונדקאות בגרוזיה

עבור בני זוג רבים הדרך להורות היא לגמרי לא פשוטה והיא לא מובנת מאליה. אנשים שלא חוו את הקושי להרות לא יבינו על מה מדובר. זהו קושי נפשי ופיזי בלתי מבוטל כאשר בני הזוג עשו ועושים את כל המאמצים והם לא חוסכים בכסף על מנת להגיע להיריון משלהם אך האכזבה טופחת על פניהם שוב ושוב.

הם מוצאים את עצמם מיטלטלים בין ייאוש לתקווה אך הבשורה הטובה מבוששת לבוא.

אנחנו כאן על מנת לספר לכם על האפשרות של היריון באמצעות אם פונדקאית. מדובר בהיריון שעשוי להצליח הרבה יותר ולהוביל להיריון וגם ללידה תקינה כאשר בני הזוג יזכו סוף סוף לחבוק את הפלא הגדול בידיהם.

כמה מילים על פונדקאות

לפני שנרחיב על האפשרויות ועל המקומות שם אפשר לבצע את התהליך, נסביר מעט על נושא הפונדקאות.

למעשה ישנן נשים רבות אשר אלה לא מצליחות להרות באופן טבעי. הגוף שלהן אינו מסוגל לקלוט את ההיריון וגם במקרים וזה כבר כן מצליח, ההיריון לא מחזיק מעמד ומתרחשת הפלה. ישנן נשים שניסו אין ספור פעמים וחוו עשר הפלות ואף יותר עד שהייאוש כבר בהחלט גרם להם להרים ידיים. עבור נשים אלו ישנו הפתרון של היריון בעזרתה של אם פונדקאית. זה לא אומר שההיריון יהיה שייך לאם הפונדקאית. על פי רוב ייעשה שימוש בביציות של האישה ואלו יופרו על ידי זרעו של האיש והעובר יוחדר אל רחמה של אישה אחרת אשר בגופה יתקיים ההיריון. מדובר למעשה בילד ביולוגי לכל דבר ועניין של בני הזוג.

בני הזוג יוכלו ללוות את ההיריון לכל אורך הדרך כאשר הם גם יוכלו להצטרף לכל ביקור במרפאת הנשים, להתלוות אל האם הפונדקאית בביצוע הבדיקות השונות וכמובן לחוות יחד אתה את הלידה.

לאחר הלידה התינוק עובר ישירות לידי ההורים הביולוגיים ובשלב הזה למעשה מסתיים הקשר בין ההורים לבין האם הפונדקאית.

איפה מבצעים את התהליך

אז אחרי שהבנתם על מה מדובר, חשוב לבדוק את האפשרויות היכן כדאי לבצע את ההליך. למעשה כיום הפרוצדורה הפכה להיות חוקית ומוכרת במדינות רבות בעולם. אם עד לפני זמן לא רב ידעו כי פונדקאות זה לא דבר 'חלק' ויש למצוא את המדינה שם ייאותו לבצע את ההליך, הרי שכיום הוא חוקי לחלוטין אפילו במדינת ישראל. מובן שישנן הגבלות שונות אשר אלו מגבילות את ההליך ואינן מאפשרות אותו לכל אחד אך בגדול, בני זוג המחפשים מענה יכולים בהחלט למצוא אותו גם במדינת ישראל.

הבעיה היא שההליך בארץ הוא הרבה יותר מורכב מבחינה בירוקרטית . בישראל מקפידים מאוד על כל פרט ועל כל סעיף המרכיב את נושא הפונדקאות ולא קל להגיע עד לישורת האחרונה.

דבר נוסף המרתיע בני זוג רבים זוהי סוגיית המחיר. העלויות של כל ההליך בישראל הן הרבה יותר גבוהות ביחס לעלויות בכל מקום אחר בעולם ולמרות שהמושג 'כסף' נחשבת אולי למילה גסה כאשר מדובר בילד, עדיין, לא תמיד מסוגלים בני הזוג לממן בעצמם את ההוצאות הכבדות הללו הום בהחלט רוצים למצאו פתרון חילופי שיהיה גם אפשרי יותר.

מלבד הקשיים שציינו לעיל ישנו הפרמטר המשמעותי של הזמן. בני זוג שכבר הגיעו להחלטה כי הם רוצים להרות באופן כזה, רוצים לממש את התוכנית הזו וכמה שיותר מהר.

הם מעוניינים לראות את עצמם כאשר ההיריון מתנהל לו ותינוק המיוחל כבר בדרך. בארץ, הסיפור עשוי לארוך זמן רב בשל סיבות שונות. אחת הסיבות העיקריות זהו ההיצע הנמוך יחסית של האימהות הפונדקאיות.

ברור כי כאשר אין מענה יחסי של אימהות פונדקאיות ביחס ביקוש ייווצר תור ארוך של ממתינים.

שירותי פונדקאות בגרוזיה

כל הסיבות אותם מנינו לעיל, מניעות בני זוג רבים לתור אחר פתרונות חילופיים. הם בהחלט מוצאים את הפתרונות הללו במדינות שונות בעולם כאשר גרוזיה היא אחת המדינות המובילות.

שירותי הפונדקאות בגרוזיה הם שירותים מתקדמים אשר מאפשרים לבני הזוג המייחלים ומצפים להגשים את השאיפה שלהם, להגיע סוף סוף למימוש החלום.

כל החסרונות אותם מנינו בכל מה שקשור לשירותי הפונדקאות בארץ, אינם תקפים לשירות הניתן בחו"ל ואפשר לומר שאף יותר מכך. יש הרבה יתרונות לביצוע ההליך בחו"ל כפי שנמנה להן.

  • יותר מהר – ברור כי ישנו יתרון מהותי בתהליך המתבצע במהירות ללא מריטת עצבים מיותרת הנגרמת בעקבות המתנה מייגעת, פרוצדורה מתישה וסתם כך המתנה לתור שיגיע. כשאר התהליך מתבצע בגיאורגיה לא יארכו יותר מחודשים מעטים עד שהתהליך כולו יוכל לצאת לדרך.
  • יותר זול – מבחינת המחיר ישנו גם כן יתרון מהותי לתהליך אשר מתבצע בגיאורגיה. המחירים נמוכים במידה משמעותית ביחס לישראל כאשר מודבר בפער מהותי של עשרות אלפי שקלים ברוב המקרים.
  • יותר אינטימי – עבור זוגות רבים חשוב מאוד לשמור על הפרטיות ועל סודיות התהליך. הם לא מעוניינים להיכנס לפיהם של אנשים ולא רוצים שהעובדה כי הילד אותו הם עומדים להביא לעולם עבר דרך רחמה של אישה אחרת יהיה ידוע לכל. כאשר בוחרים לעבור את התהליך בחו"ל אף אחד לא אמור לדעת כי הילד לא עבר תהליך של היריון רגיל והכול יוכל להיראות טבעי יותר. יש נשים אשר רוכשות לצורך כך בטן מלאכותית והם עושים איתה שימוש עד ללידה. כך הם משכנעים את העולם כי מדובר בהיריון רגיל וטבעי לחלוטין.

חשוב לדעת כי לצד כל היתרונות אותם מנינו לגבי הפונדקאות בחו"ל, קיים גם היתרון של ליווי צוות ישראלי המבטיח את התמיכה המלאה בבני הזוג לאורך כל התהליך. ברור כי כאשר ישנה התמיכה הרצויה הרי שבני הזוג יחושו הרבה יותר בנוח לאורך כל התהליך והם ייכנסו אליו ללא חששות מיותרים.