המדריך המלא למציאת תורמת ביצית להליך פונדקאות

בכל השלבים החשובים של הליך פונדקאות, אנחנו מוצאים איתך את האנשים המתאימים לכל שלב בהליך. כשאת מחפשת תורמת ביצית מתאימה, אנחנו מעניקים לך שירות זה כדי שתוכלי לבחור באישה המתאימה ולקבל תוצאות נהדרות. מרכז “סטורק סרוויס” לפונדקאות עובד כבר שנים רבות כחוק ולפי הסטנדרטים המחמירים ביותר גם לבחירת תורמת ביצית, משום שאין הבדל בינה לבינך, האם המיועדת.

כל מה שחשוב לך חשוב גם לנו ואנחנו מקפידים על הקריטריונים הקפדניים ביותר כדי להבטיח שהכל ייעשה כשורה וההריון של הפונדקאית שנושאת את הילד שלך יהיה בריא ויסתיים בהצלחה.זאת המומחיות שלנו והיא הוכיחה את עצמה בלידת אין ספור תינוקות בריאים ומאושרים.

מדוע נדרשת תרומת ביצית?

פונדקאות היא הליך מורכב הכולל כמה שלבים חשובים. לעתים העוברים מופרים נוצרים מזרע וביצית של ההורים הביולוגיים ולפעמים נדרשת לכך תרומת ביצית וזרע, או רק ביצית, נוסף לבחירת האם הפונדקאית. למי שלא הבינה שתרומת ביצית נדרשת לפעמים לא רק בגלל הגיל המבוגר, כדאי לספר שבגלל איכות ביצית ירודה רבות מהנשים הצעירות אינן מצליחות להרות, ובשל כך פונות למצוא תרומת ביצית גם בגיל הפוריות הרגיל. הפגיעה באיכות יכולה להיות גם בגלל בעיות גנטיות וגם בגלל מחלות, או פשוט משום שיש בעיה גינקולוגית שמונעת את הפריית הביצית של האם הביולוגית. לכן, נחוצה כאן תרומת ביצית, שתופרה בזרע תורם או בזרע האב הביולוגי.

מהו הליך תרומת הביצית?

כל שלב בהפריית מבחנה מחייב הכנת כמה עוברים, כדי לנצל בצורה מיטבית את התנאים שבהם שואבים ביציות. מכיוון שהריון לא תמיד מצליח בניסיון הראשון, משתדלים להכין כמה וכמה עוברים מופרים ולהקפיא, כדי להמשיך ולנסות להחזיר אותם לפונדקאית עד שייקלטו. באופן רגיל, הביציות מופקות בשחלות במספר קבוע בכל מחזור חודשי וכדי להבטיח שהשחלות יפיקו מספר מספיק שיחסוך מהאישה הזרקת הורמונים מיותרת יותר מפעם אחת, אם זה אפשרי, מגרים את השחלות לייצר יותר ביציות במחזור אחד. את הביציות הרבות שנוצרות ומבשילות שואבים בהליך מיוחד ומקפיאים. זה חשוב במיוחד לעבור את ההליך הזה בצורה מדויקת ויעילה ככל האפשר, משום שלשאיבת ביציות נחוצה רמה גבוהה של הורמונים שייצרו אותן. מכאן נובע שתורמת הביצית חייבת להיות אישה בריאה שמודעת להליך זה ולהשלכותיו, והיא יכולה לעמוד בכך. זהו הקריטריון החשוב ביותר הרבה לפני שבוחרים אותה לפי מראה ואישיות. כדי לוודא זאת, היא תעבור בדיקות רפואיות ותענה על תנאים מסוימים שכוללים אורח חיים בריא כדי להקטין את הסיכונים לה ולהבטיח ביציות איכותיות.

בחירת תורמת מתאימה

מכיוון שאת תגדלי את התינוק, עלייך לדעת על התורמת כל מה שאפשר מבחינה גנטית. זה חיוני לוודא שאין לה מחלות גנטיות שגם עלולות לגרום להפלה בגלל פגמים, ושהיא יכולה לעמוד בשאיבה. את התורמת בוחרים אם כך גם לפי התאמה גנטית והתאמה לקריטריונים חוקיים שמחייבים אותנו. התורמת חייבת להיות בגיל 30-20, כבר ילדה ילד בריא אחד, עומדת בדרישה הפסיכולוגית להבין במה זה כרוך ומוכנה רגשית ומנטלית למשימה, תוך כדי כך שהיא מבינה את ההשלכות של תרומת הביציות שלה. זה חשוב במיוחד משום שאפשר להיכנס לתהליך הזה מרצון טוב ואלטרואיסטי, אבל לא להבין במלואן את ההשלכות של תרומת הביצית. הרי לאחר מכן, האישה התורמת אינה יכולה להיות בקשר עם הילד שנולד, ולכן היא צריכה להבין שזו תרומה בלבד וללא המשך של הקשר שלה עם המשפחה הביולוגית. לא כל אחת יכולה להפנים זאת גם אם היא במצב בריאותי מצוין לצורך תרומת ביצית. אנחנו לא מתפשרים על כך משום שלנו זה ברור כקריטריון בסיסי ולא רק פעולה כחוק. מבחינתנו, כל מי שנכנס לפונדקאות בשלב כלשהו חייב להיות מודע היטב לכל ההיבטים במלואם.

בדיקות רפואיות אצלנו הן חובה

מבחינה רפואית היא חייבת להיות בריאה נפשית ומאושרת לאחר בדיקה פסיכולוגית, בעלת פרופיל גנטי בריא לגמרי ללא מחלות כרוניות ותורשתיות ופגמים פיזיים כלשהם, בעלת בריאות תקינה ללא מחלות זיהומיות כמו מחלות שמועברות במגע מיני, בעלת תפקוד הורמונלי תקין כדי למנוע שיבושים בגלל ההורמונים שתיקח וישפיעו עליה, עברה בהצלחה אולטרסאונד של האגן הקטן, אינה מיניקה לאחר לידה וללא עבר של התמכרויות לחומרים. במרכז שלנו במיוחד אנחנו בוחרים אותן לא רק לפי קריטריונים אלה, אלא גם מוסיפים את המראה החיצוני הנאה שלהן לרשימת הדרישות. הסעיפים האלה שוללים מועמדות לתרומת ביצית מכל מי שיש לה בעיות גינקולוגיות והורמונליות, בעיות רפואיות חמורות וילדה בניתוח קיסרי. אנחנו לא מסתפקים בהצהרות אלא מוודאים ובודקים בעצמנו הכל, על ידי אנשי הרפואה שלנו, כדי להבטיח שתורמת הביציות שלך אכן עומדת בכל מה שנדרש כדי להבטיח הפריה והריון תקין.

להיות מעורבת בבחירה

את יכולה לבחור את תרומת הביצית שלך מהמאגר שלנו ולחפש לפי מראה, מוצא עדתי או תכונות שונות שאת מחפשת בהן. לנו ברור שתרצי שהילדים שלך ייראו כמוך וישקפו תכונות מסוימות שיש גם לך ולאבא, ולכן ברור למה החיפוש צריך להיות מדוקדק ומדויק. לכאן נכנס גם אורח החיים של תורמת הביצית, שמבטיח שהיא אינה מזניחה את עצמה וחייה באורח חיים שאינו מקובל ואינו בריא, כמו עישון וצריכת אלכוהול מוגברת, ולכן גם שאלת האישיות חשובה. הפרעות אישיות והפרעות נפשיות או הרגלים מזיקים אחרים הם בדיוק הסעיפים שבגללם אנחנו פוסלים תורמת ביציות גם אם היא נראית נהדר והיא בריאה לחלוטין. הקריטריונים חייבים להיות חמורים משום שאנחנו חושבים אתך ובשבילך, ושוקלים כל מה שאת שוקלת לפני שאת בוחרת אותה. את יכולה לבחור גם תורמת אינטליגנטית במיוחד או בעלת תכונות אופי מסוימות שלשובות לך, וזאת בהחלט שיטה מצוינת לבחור את התורמת המתאימה לך ולבן זוגך.