חברה שמסייעת בתהליך פונדקאות בחו"ל

בימינו יש מספר דרכים להביא ילד לעולם ופונדקאות תהייה אחת מהן. פונדקאות הופכת להיות פופולרית יותר ויותר בשל ריבוי הבעיות שזוגות רבים נתקלים בהן בדרך למימוש החלום להפוך להורים. במידה והחלטת לצאת למסע החשוב ביותר בחייך, להביא ילד לעולם על ידי אם פונדקאית בחו"ל או שאת זקוקה גם לתרומת ביצית מסיבות בריאותיות, וודאי תחפשי אחר האנשים הקרובים שיכולים לסייע לך בתהליך הזה עד למימוש החלום של להיות הורה על אף כל הקשיים והמכשולים. תרצי כאמור שילווה אותך צוות של אנשים מהימן ומקצועי שמכירים את התהליך והם האנשים שיסייעו לך בכל סיטואציה שתיתקלי בה לאורך כל התהליך. את זה תוכלו לקבל באמצעות חברה שמסייעת בכל הליך הפונדקאות בחו"ל.

פונדקאות בחו"ל

הפונדקאות עברה מספר תהפוכות בחקיקה וכיום בארץ מערימים לא מעט קשיים על כל אחד שרוצה להביא ילד לעולם באופן הזה ולכן הרבה אנשים רבים, בניהם את, מעדיפים לעבור את התהליך הזה בחו"ל. בין המדינות שמאשרות הליך כזה הינן קנדה, ארה”ב, רוסיה וגיאורגיה ועוד. כך שכל מה שיש לעשות הוא לבחור את האופציה הכי טובה שמציעה חברה ישראלית שמספקת את השירות הזה מתחילתו ועד סופו. ניתן כאמור לעבור את התהליך בגפך, אולם, בדרך כלל יהיה הרבה יותר נוח וראוי יהיה לתת לחברה שהיא מנוסה בתחום, לטפל בעניינים בירוקרטיים עבורך וללוות אותך יד ביד למען המטרה הנעלה. במידה והחלטת על פונדקאות בחו"ל עם תרומת ביצית כיצד תבחרי חברה טובה?

חברה טובה תעניק לך בטחון בכל ההליך

כפי שידוע אמפתיה היא המפתח להצלחה. העצה הראשונה היא להיאזר בהרבה סבלנות ואורך רוח מכיוון שמדובר במרתון. אלא שהמרתון הזה יציב לפנייך קשיים ברורים וטבעיים במיוחד בהליך פונדקאות. תקופת ההיריון והלידה הינה תקופה רגישה בה כולם נמצאים במתח ולעיתים בחרדה גדולה, כל שכן כשמדובר בהליך שמערב אם פונדקאית בכל הסיפור. לכן, יש משמעות גדולה לכל מי שנמצא סביבך לגלות תמיכה והבנה עד כמה שניתן, ובהתאם לזאת חשוב שתרגישי כימיה מהרגע הראשון עם החברה עמה תתחברי, תחושי מצדם הרבה אמפטיה, חיבה וסובלנות כבר בפגישות הראשונות. בנוסף, תשמעי על התהליך ומה הם מציעים ולפי היתרונות המפורטים להלן, תוכלי לדעת אם אכן מדובר בחברה מקצועית.

כל היתרונות שחברה ישראלית מביאה להליך כזה

  • חיסכון כלכלי – יש כאלה שמשוכנעים כי הליך כזה שעוברים אותו לבד עשוי לעלות הרבה פחות, אך הליך זה חובק בתוכו הרבה התעסקות בירוקרטית, בדיקות רבות ואיתור האם הפונדקאית, תשלומים לצוות הרפואי וכדומה. את תגלי שיש הרבה מחיר גם בזמן היקר שלך וגם בחוסר הבנה במחירים. כשהכל נעשה בליווי של חברה ישראלית, מנוסה, ההליך יכול להתקצר משמעותית ולא תאלצי להוציא כסף מיותר.
  • קשרים ומיומנות מקצועית – בחברות ישראליות עובדים אנשי מקצוע רבים כמו רופאים, אחיות, פסיכולוגים ועוד. כל אלה שוקדים שעות רבות בעבודתם וכן בנסיעות רבות לחו”ל על מנת להעניק לך מענה מקצועי ואיכותי. עובדי החברה צברו ידע ומיומנות מקצועית שתקצר את הזמן ואת כל ההליך הבירוקרטי, וזו הסיבה שאפשר לסמוך עליהם ולהיות שקטים.
  • הסכם לנשיאת עובר באופן חוקי – בכל הליך שכזה יש חובה לעמוד בדרישות החוק הישראלי וגם החוק שנקבע במדינות אחרות בעולם, ולכן מומלץ להיעזר בחברה שכבר פיתחה רשת של קשרים  שמכירה כל גוף בירוקרטי שצריך על מנת לעבור את כל ההליכים בהצלחה.
  • רופאים וצוות מוכשר ואיכותי – אם את חוששת מצוות הרופאים שילווה אותו בחו"ל, זה הזמן להירגע ולידע אותך שבאמצעות חברה שתלווה אותך תוכלי להיות שקטה לגבי צוות  מיומן ביותר שמומחה ברפואת פריון. האינטרס שבסופו של דבר של כל אחד מהצדדים יהיה להבטיח לידה תקינה ותינוק בריא ושתיהני מהורות במהירות האפשרית. יותר ויותר עדויות של אנשים שעברו הליך זה בחו"ל, בגיאורגיה, מעידים שהמתקנים הרפואיים במדינה הינם ברמה בינלאומית מתקדמת שישראל לא יכולה בכלל להרשות לעצה להתחרות בהם.
  • קהילה ישראלית רווחת – עוד משהו מדהים שהתגלה לאחרונה היא הקהילה של הישראלים של הורים רבים שמגיעים מהארץ ומצפים ללידת התינוק שלהם בהליך מסוג זה, כולם מתקהלים בבניין ייחודי שחברה ישראלית מספקת על מנת לשכן אותם יחד בזמן התהליך ושם הם מקבלים את הכל השירותים שהם זקוקים להם לצד לא מעט תמיכה וסיוע. תוכלי להיפגש עם הישראלים באותם מקומות כמו מרפאות, בית חולים ולהתחבר עם כל מי שעובר את התהליך המורט עצבים הזה. חברות ישראליות מבינות שזה כל כך חיוני להצלחה שלהם, להרגיש את האמונה ואת התקווה ויחד עם זה לקבל תמיכה נפשית. בנוסף, קיבוץ של כולם באזור אחד יסייע בכל העזרה הנחוצה לכל אחד שמגיע לשם במרוכז.
  • הכרות עם החוקים בכל מדינה – הליך פונדקאות מחולק לשניים – החלק הגופני והחלק המשפטי. אי אפשר להפחית בחשיבות של הערך הבירוקרטי שהוא יבטיח לכם בסופו של דבר שהתינוק שייולד יירשם כראוי, וההליכים שיידרשו על מנת להבטיח את חוזה נשיאת העוברים הלגיטימי. הסיוט אולי הכי גדול שיש לך שחלילה במהלך התהליך הזה משהו יכול להשתבש בדרך ולהעמיד בסכנה את כל התהליך. זאת אפשר למנוע באמצעות צוות מנוסה שמכיר את כל השלבים עד למציאת אם פונדקאית מהימנה ומתאימה לנהל עמה משא ומתן ולנסח את הסכם חוקי.

לבסוף, לאחר שייולד התינוק בריא ושלם, יהיה עלייך לבצע רישום שלו במסמכים הרשמיים שלך במקום שבו נולד ולכן חברה ישראלית שמכירה את התהליך ואת כל הדקויות הקטנות, מודעת לכך שאת כעת כל כולך עסוקה בלעקל את היותך לראשונה בחייך אמא, לכן היא תדאג לכל העניינים הללו במקצועיות מרבית ותמנע סיבוכים ברגע הכי דרמטי וחשוב בחייכם.