פונדקאות בגיאורגיה – מודרנית ולא יקרה

הורים רבים מבקשים להגשים חלום להביא ילד משלהם לעולם, וגם אם הם יכולים לבחור לאמץ, הם עדיין מייחלים לילד שנושא גנים ששייכים להם. רצון זה הנו טבעי ומובן, ועל כן טוב לדעת שכאשר הדרך הנורמטיבית אינה אפשרית (אם מטעמים רפואיים ואם מטעמים אישיים), הרי שעדיין ניתן לממש את החלום, ופה פונדקאות נכנסת לתמונה. מהי בדיוק פונדקאות? מדובר בתהליך שבו אישה שמהווה צד שלישי נושאת את העובר ולאחר הלידה מוסרת אותו להורים המיועדים.

פונדקאות בעולם

ברחבי העולם רואים את נושא הפונדקאות בכמה אופנים. יש שרואים בכך מעשה מדהים ומוסרי, יש שרואים בכך אימוץ ויש שרואים בכך בעייתיות מבחינת מעמד האישה (מבחינת מעמדה של האם הפונדקאית). מכאן שלא בכול מדינה ההליך מותר ולא בכול מדינה מותרת פונדקאות שמערבת אם פונדקאית שמקבלת עבור השתתפותה כסף, ופה ראוי לציין שבגיאורגיה התהליך אכן מותר וכיוון שמדובר במדינה מודרנית, במרפאות פוריות מתקדמות ובעלות יחסית זולה, הרי שגיאורגיה מהווה כיום יעד מבטיח בתחום.

עלות

מצד אחד מדובר בדבר הכי מדהים בעולם וששווה את כל ההשקעה שבעולם, וזאת כי ליצירת חיים אין תחליף, אך מצד שני לא כולם מחזיקים בעשרות אלפי שקלים מיותרים, במיוחד כאשר מבקשים להשאיר בצד סכום נאה עבור התינוק שאמור להגיח לאוויר העולם. אי לכך לעלות של הפונדקאות בהחלט יש משקל רב, ועל כן רבים מכניסים קריטריון זה למשוואה, עובדה שמציבה את גיאורגיה כיעד מבטיח לעבור בו את התהליך, פשוט כי לעומת מגוון יעדים אחרים העלות נחשבת זולה, ובמיוחד אם משווים את העלות למחירים שנגבים בארה"ב ואף לאלו שנגבים בארץ. מכאן שאם מעדיפים לעבור את התהליך מבלי לקרוס כלכלית, גיאורגיה בהחלט מסתמנת כיעד מבטיח.

האם שווה לשלם יותר?

בעולם שבו אנו חיים הרבה פעמים מבינים שעל איכות יש לשלם, כך שאם נרכוש רכב ב-30,000 ואם נרכוש רכב ב150,000, הרי שאין ספק שהתמורה עבור המחיר היותר גבוה תהיה גם כן הרבה יותר גבוהה, אך פה רצוי לציין כשמדובר בפונדקאות למחיר אין השפעה על האיכות, וזאת כי הילד שיגיח לאוויר העולם לא יהיה יותר או פחות טוב, אלא יהיה ילד שהגיע מתוך אהבה. כמו כן, חשוב לציין שגם שלבי התהליך שעוברים בגיאורגיה אינם פחות טובים מאשר שלבי התהליך שעוברים בארה"ב (אחד היעדים היותר יקרים), ועל כן אין באמת סיבה לשלם הרבה יותר.

תנו למספרים לדבר

אם נעבור למספרים, נציין שבעוד שבגיאורגיה ההליך עולה בערך כ150,000 ש"ח, בארץ הוא עשוי לעלות כ260,000 ש"ח. מה המחיר כולל? רק החזרה אחת של עוברים, ואם נדרשות החזרות נוספות, הרי שכל החזרה עולה סה"כ כ2,000 דולר נוספים. עם זאת, הנתונים מספרים שאחוזי ההצלחה בגיאורגיה נחשבים מאוד גבוהים, כך שברוב המקרים עד ההחזרה השלישית ההיריון נקלט. בנוסף, ראוי לקחת בחשבון שהחיסכון ניחן באפיקים נוספים. שנדגים? אם לצורך הדוגמה מדובר בתאומים, בארץ נדרשים לשלם כ15,000 ש"ח נוספים, ואילו בגיאורגיה נדרשים לשלם רק כ 1,000 דולר נוספים.

הורים מאושרים מעידים

כיום לא מעט מדינות סגרו את השערים בפני הליך הפונדקאות, משמע מדובר בסיבה נוספת לפנות לגיאורגיה. כמו כן, אנשים רבים שזכו להביא ילד לעולם באמצעות פונדקאות בגיאורגיה מעידים על יחס אדיב, רמת מקצועיות ברמה מאוד גבוהה, התנהלות מסודרת, תחושת אמפטיה נעימה ויעילות מרשימה, כך שאכן מדובר באחד מהיעדים היותר מקצועיים, זולים ומבטיחים. עם זאת, על מנת באמת לעבור את סך השלבים על הצד הטוב ביותר, חשוב למצוא מרכז מסייע שמתמחה בהליך הפונדקאות בגיאורגיה. מדוע? בכדי שתהיה הכוונה מסודרת, תמיכה מקצועית וסגירה מאורגנת של מגוון פינות חשובות.

מרחק טיסה

לצד העלות הנוחה ורמת המקצועיות הגבוהה, יש לציין יתרון נוסף, והוא זמן הטיסה הקצר – סה"כ כשעתיים וחצי. מכאן שלא מעט הורים מיועדים טסים לבדיקות השונות של האם הפונדקאית, וזאת מבלי לחשוב פעמיים, כך שבין היתר הם מצליחים לחוש חיבור רגשי לתהליך וקירבה לתינוק העתידי, וזהו יתרון שאין להקל בו.

חוק הבריאות בגיאורגיה

העובדה שגיאורגיה של היום הינה מדינה מודרנית, מסייעת להורים המיועדים לחוש יותר בנוח, כך כאשר נוחתים במדינה לקראת הלידה, זוכים ליהנות מהאווירה הטובה. בנוסף, העובדה שחלק ניכר מהרופאים דוברי אנגלית ושסך הציוד והמכשור מתקדם וחדשני, גם כן מסייע לא מעט. כמו כן, קיים יתרון נוסף והוא החוק של גיאורגיה. במה מדובר? חוק הבריאות בגיאורגיה קובע שהילוד הנו הילד החוקי אך ורק של ההורים המיועדים, עובדה שמונעת סיבוכים מיותרים ושמשרה תחושה רגועה ואמינה.

היום שאחרי

הקסם קרה, החודשים חלפו ועתה התינוק המתוק נולד. מה הלאה? עתה נדרשים לשהות בגיאורגיה כ-3 שבועות, וזאת כי יש לחכות לתוצאות בדיקת ה DNA. מטרת הבדיקה היא לאמת את הקרבה הגנטית, זו שלאחר מכן תאפשר להוציא את הדרכון המיוחל שיאפשר חזרה ארצה. האם מדובר בחיסרון? ובכן מצד אחד רק רוצים להגיע הביתה ביחד עם התינוק, אך מצד שני מדובר בתקופה מיוחדת שבה זוכים להיות רחוקים מהכול ופשוט ליהנות ביחד כמשפחה מורחבת, כך שאם רק בוחרים להביט על פני הדברים באופן חיובי, מרוויחים רבות מאותה "חופשה כפויה".

אופציה מבטיחה

אם נסכם, נציין שכיום הליך פונדקאות בגיאורגיה מהווה בחירה מבטיחה עבור רבים – מהווה חלופה אפשרית עבור אנשים שאינם יכולים לעמוד בעלויות הגבוהות שנדרשות ביעדים אחרים. כמו כן, זוכים באופציה מאוד מקצועית ואמינה, מהירה ונעימה. המון בהצלחה!