פונדקאות בגרוזיה – שירות ישיר על ידי מרכז לפונדקאות בגיאורגיה

כל סיפור הצלחה של פונדקאות שבסופו עומדים הורים עם התינוק שלהם, הוא גם הסיבה שבגללה הקמנו את מרכז “סטורק סרוויס” לפונדקאות. אנחנו יודעים שזהו תחום תובעני אבל מתגמל במידה שאי אפשר בכלל להסביר, אלא אם כן מתנסים בסיפורי הניסים שאנחנו פוגשים כל הזמן. כל תינוק מלמד אותנו טוב יותר איך לעזור לכם להגשים חלום, ואצלנו זאת לא קלישאה, זאת מציאות. אנחנו משרתים אתכם גם שם, בגיאורגיה, כדי שאתם תהפכו להורים בדרך הנעימה והיעילה ביותר, במקום בטוח וחוקי ובליווי אישי צמוד.

אנחנו יודעים שאתם לא רוצים לעבור את המסע הזה לבד ולכן אנחנו עומדים על כך שכל השירותים שלנו במקום יהיו לא רק מקצועיים אלא גם אמפתיים ותומכים. אנחנו אתכם בדרך לעריסה הפרטית שלכם. תוך כדי העבודה הצמודה גם מתגלים המקומות המהימנים שבהם אפשר ליהנות משירותי פונדקאות לזוגות שחפצים בילד. זה לא דבר של מה בכך ולכן חשוב לנו להסביר למה בחרנו בגרוזיה כמקום הנוח והטוב ביותר לשירותי פונדקאות.

למה דווקא פונדקאות בגרוזיה?

ראשית, משום שזוהי ארץ נוחה שמקדמת בברכה את הרצון הטבעי להורות, מבלי לשפוט. אנחנו מכירים אותה כגרוזיה או גיאורגיה, ואנחנו כבר יודעים שילדים שם הם בדיוק כמו כאן – אהובים ויקרים מאוד ללבם של האנשים. זוהי חברה משפחתית מאוד ולכן גם התמיכה וההבנה שלהם לרצונם של רבים להפוך להורים טבעית יותר. במקום כזה קל לפעול חוקית ורשמית ולא להיתקל בבעיות בירוקרטיות. זה לא דבר מובן מאליו ככל שהנושא עולה לכותרות ומעורר מחלוקת במקומות מסוימים. אנחנו יודעים ומאמינים בדיוק במה כל התהליך כרוך ובאיזה קריטריונים מחמירים עומדים כל אנשי הצוות הרפואי וגם הפונדקאיות שלנו, ולכן אנחנו עובדים שם למענכם ואתכם.

מדינה שאוהבת ילדים

הכלל הראשון של כל מי שעוסק בתחום הזה הוא לצמצם למינימום את הסיכונים בכל התהליך, לא רק לאם הנושאת ולא רק לעובר, כי אם בעיות ניירת בירוקרטית, הליכים משפטיים, הסדרים עם האם הפונדקאית ומציאת המועמדת המתאימה שגם תשמור על ההריון כפי שאתם רוצים. זוהי הארץ המתאימה ביותר גם מבחינת היחס לחיי אדם ולמשפחה, ולכן הרבה יותר נעים לעבור שם את המסע המפרך שהוא גם ככה לא פשוט רגשית. הנשים הגיאורגיות רואות זאת להן כזכות להשתתף בהליך הבאת ילד לעולם להורים שאינם יכולים לעשות זאת בעצמם, ולכן הרצון שלהן לעזור הוא אמיתי ולא נובע משיקולים זרים ולא מוסריים.

מה צריך לדעת על גיאורגיה מבחינת רפואה מתקדמת?

טיפולי פוריות בימינו הם כבר די דבר שבשגרה, אבל דורשים עדיין מיומנות ומקצועיות בכל שלבי ההפריה וההחזרה לרחם. משום כך, אנחנו שמחים לבשר למי שלא ידע, שגיאורגיה היא מדינה מתקדמת מאוד בשירותי הרפואה שלה. היא עומדת בשורה הראשונה בתחום הפוריות בעולם, והמרפאות ובתי החולים שלה מעסיקים את מיטבכוח האדם המקצועי. כמובן שבטיפול בזוגות הישראלים אנחנו מעסיקים גם אנשי מקצוע ישראלים שמשתלבים בצוותים ובאים לביקורות ולפיקוח, כך שאנחנו מקבלים שיתופי פעולה איכותיים ברמה גבוהה. זוהי מדינה שעברה בעשרות השנים האחרונות קפיצה מדהימה והתפתחה למדינה משגשגת שגם מארחת תיירות מרפא מכל העולם. תחום הפונדקאות משגשג בה והוא מומלץ גם לאזרחי מדינות אחרות שמבקרים בה לצורך זה. התשתית הרפואית והמדעית שיש בה מספקת לנו ולכם את כל מה שנחוץ לצורך תהליך בטוח ומפוקח על ידי צוותים מיומנים.

האם פונדקאות חוקית בגיאורגיה?

בוודאי. בגלל אנחנו פועלים על פי חוקי הפונדקאות בגיאורגיה וממליצים עליה לכל הלקוחות שלנו כאפשרות ראשונה. הפונדקאות חוקית בה מאז שנת 1997, והחוק לוקח בחשבון את רווחת ההורים ומבטיח להם הליך מסודר ללא הפתעות לא נעימות. הפונדקאות שם מקובלת גם על הזוגות המקומיים ולכן חשוב להם שזה יהיה ברמה גבוהה לכולם, וללא כל בעיות משפטיות בדרך לרישום התינוק כילדכם החוקי. הסעיף החשוב ביותר מבחינתכם הוא הסעיף שמונע מהפונדקאית לדרוש את התינוק ולכן הוא תמיד יהיה שלכם, לא משנה מה יקרה. כמובן שבהליך הסינון והבחירה מונעים אפשרויות כאלה על ידי קריטריונים מחמירים שלפיהם בוחרים את המתאימות ביותר, אבל על כל מקרה שחששתם, זה אינו אפשרי לאבד את התינוק שלכם אחרי הלידה.

מחירים נוחים וסבירים

פונדקאות היא הליך יקר לא רק בגלל עלויות הבדיקות והשירותים הרפואיים, אלא שמראש לוקחים בחשבון את הסיכון שיצטרכו מספר סבבים כדי להצליח בהחזרת העובר. כך שכל מחיר מותאם גם לאפשרויות כאלה והוא מקיף את כל התהליך. בכל מקום אחר בעולם המחיר של פונדקאות יקר מאוד, ובגיאורגיה הוא דווקא זול וסביר מאוד, גם משום שעלויות המחיה שם סבירות וזולות. נוח לעבור שם את ההליך גם תוך כדי שהייה שם חלק מהזמן, משום שזול לבקר ולשהות שם בכלל כתיירים. זהו מחיר זול יותר פי שלושה או ארבעה ממחיר הפונדקאות במדינות כמו ארצות הברית ומדינות באירופה שמתירות זאת. איכות ההליך הרפואי לא פחות טובה ומתקדמת, אבל זולה יותר.

מקום בטוח להורים, לתינוק ולפונדקאית

בניגוד לרושם שעלול להתקבל בגלל סיפורים על פונדקאות בתקשורת, גיאורגיה היא מדינה מפותחת ולא מדינת עולם שלישי שבה פונדקאות נעשית במסתרים ולא בצורה גלויה ומתקדמת. המדינה היא מדינה בטוחה שבה כולם חיים ברווחה מספקת ולכן המניע הוא אלטרואיסטי לא פחות. להורים המיועדים יש מקום בטוח לשהות בו לצד הפונדקאית וללוות אותה. לפונדקאית עצמה יש את כל השירותים המקצועיים הנדרשים כדי לשמור עליה ולהבטיח את בריאותה, ואתם מקבלים שם ליווי צמוד לאורך כל הדרך ותמיכה נפשית. זה חשוב לא פחות להגיע רגוע ליום הלידה ומי שמאמין ומתמיד זוכה בסופו של דבר להגשים את החלום.