תרומת ביציות בגיאורגיה

בתהליך הריון טבעי הזרע פוגש את הביצית ומפרה אותה, וכך מתרחש הריון ברחמה של האישה עד ללידה המיוחלת. אך לצערנו, לא כל אישה יכולה להיכנס להיריון מסיבות שונות ואחת הסיבות היא בשל ביציות לא איכותיות שאותן הנשים מייצרות. אותן נשים, גם אם יופרו על ידי תאי זרע הן לא תיכנסנה להיריון מה שמוביל לפתרון אחד – קבלת תרומה של ביציות מאישה אחרת בכדי שניתן יהיה להפרות את אותן הביציות באמצעות הזרע של הגבר. הליך כזה בגיאורגיה במידה והוא יתבצע באמצעות חברה מקצועית ועם רקורד בתחום, עשוי לעבור בצורה טובה כמובן בהתאם לתנאים שונים שנוגעים להליך הזה.

האפשרויות לקבלת תרומת ביצית

באופן כללי יש כמה אפשרויות לקבלת תרומת ביצית. אופציה אחת היא לקבל ביציות בתרומה מנשים שעוברות תהליך הפרייה, נשים שמתקשות להיכנס להיריון וחייבות לעבור הליך כזה ובהליך כזה יש ביציות עודפות והן מעוניינות לתרום אותן על מנת לסייע לנשים נוספות. יש מקרים בהם האישה מביאה עימה תורמת מטעמה אך אלו מקרים בודדים יחסית ובישראל זה בלתי אפשרי, והמקרה הנפוץ ביותר – נשים שמוכנות תמורת תשלום לתרום ביציות ואלו בדרך כלל נשים בריאות בגילאי ה-20 עד גיל ה-30, נשים שמוכנות להיכנס להליך כזה. תרומת ביציות בגיאורגיה היא מנשים כאלו בדרך כלל, וצריך סוכנות שתהיה סוכנות מתווכת ותדאג לכל הבדיקות הרלוונטיות בשביל שניתן יהיה לבצע את ההפריה לאחר מציאת תורמת.

בדיקת הרקע הרפואי והנפשי של התורמת והנתרמת

תרומת ביציות בגיאורגיה כמו גם בכל מקום אחר, עוברת דרך בדיקת רקע רפואי ונפשי של התורמת הן בגלל שהביציות שלה עומדות לעבור לגופה של האישה שתישא את ההיריון והן בגלל שהיא מביאה עמה מטען גנטי שיהיה עם הילד כל חייו (היא למעשה האמא הביולוגית שלו)

הבירור לגבי המצב הרפואי מתחיל עם בירור בסיסי, האם התורמת משתמשת באלכוהול או בסמים או האם היא השתמשה בעבר, מהם ההרגלים המיניים שלה והאם היא הייתה עם כמות פרטנרים סבירה או שלא, האם היא סובלת ממחלות גניקולוגיות שונות, מחלות זיהומיות או מחלות גנטיות וכמובן, איך היו ההריונות הקודמים שלה כמו גם הלידות. כל אלו רלוונטיים כמובן לבירור מצבה הרפואי של התורמת.

בצד הנפשי, חשוב לעשות בירור בשביל לדעת עליה יותר, על האיזון הנפשי שלה, על האישיות שלה ועל רמת האינטליגנציה שלה. האם היא סובלת מבעיות נפשיות? האם יש לה נטיות אובדניות? האם היא סובלת מדיכאונות? איפה היא למדה ומה היא למדה? אילו כישורים יש לה? וכל פרט אחר הנוגע למצבה הנפשי כמו גם להרגלים שלה, לתחביבים שלה ולכישורים שלה.

בצד התורמת, יש גם את מקבלת התרומה וגם היא תעבור כמובן כמה בדיקות לפני תחילת הליך התרומה. צריך לוודא שהרחם תקין ויכול לקבל את התרומה וצריך לוודא שאיכות הזרע של הבעל היא כזו שעשויה להפרות את הביציות שייתרמו.

מקרים בהם יהיה צורך בתרומת ביציות

תרומת ביציות בגיאורגיה כמו גם בכל מקום אחר היא אם כן הליך שמיועד לנשים שלא יכולות לייצר ביציות איכותיות וצריכות ביציות מתרומה על מנת שתוכלנה להיכנס להיריון ולהביא ילד לעולם. אלו יכולת להיות זוג לסביות שרוצות להרגיש שהן שתיהן אימהות ביולוגיות ואז אחת תורמת לשנייה ביציות והשנייה נושאת את ההיריון אך פה כמובן לא מדובר בדרך כלל באי יכולת לייצר ביציות איכותיות אלא לקבל תרומה מסיבות אחרות. מי שלא יכולה לייצר ביציות איכותיות תהיה בדרך כלל מי שעברה טיפולים כימותרפיים, ויש מקרים בהם לאחר טיפולים כאלו אי אפשר לייצר ביציות. עוד מקרה בו אי אפשר לייצר ביציות הוא מקרה של כריתת שחלות, בגלל מחלה ממאירה או מכל סיבה אחרת, גיל מתקדם של האם כזה שכבר לא מאפשר לה או נשים שעברו מספר רב של טיפולי הפרייה אך הטיפולים הללו לא הובילו לשום דבר. גם מקרים של מחלות אוטואימוניות, מחלות בהן הגוף תוקף את עצמו יכולים להיות מקרים בהם האישה החולה לא יכולה לייצר ביציות איכותיות ופועל יוצא מכך, היא לא יכולה להיכנס להיריון וזקוקה לתרומת ביציות מאישה בריאה שיכולה לתרום לה ביציות שניתן להפרות.

פרמטרים לבחירת תורמת בגיאורגיה

מי שפונה למרכז "סטורק סרוויס" על מנת לקבל תרומה של ביציות, תוכל לבחון את מה שמתאים לה ממאגר גדול, מגוון ומכובד. בבחירת ביציות לתרומה יש פרמטרים שונים אותם ניתן לבחור, מה שישפיע כמובן על מראה הילד, על התכונות ועל האישיות שלו. בין הפרמטרים אותם ניתן לבחור בגיאורגיה ניתן לקבל מידע על גוון השיער של התורמת כמו גם גון העיניים שלה, אפשר לקבל מידע על התכונות האישיות שלה שצוינו על ידה כמובן מרצון, אפשר לדעת מהו הגיל שלה ומהו המוצא האתני שלה כמו גם הלאום שלה, וכמובן, מהו מצבה הרפואי של התורמת, האם הוא תקין ואם יש בעיות מה הן.

פעם, מי שלא יכלה לייצר ביציות איכותיות לא הייתה יכולה להיכנס להריון. היא הייתה צריכה לוותר על הריון, לידה וכמובן ילדים אך היום יותר ויותר נשים שלא יכולות להיכנס להיריון, יכולות לעשות את זה באמצעות תרומת ביציות. עולם המחקר והרפואה רק הולכים ומתקדמים וטוב שיש יותר ויותר פתרונות, וכמדובר על תרומת ביציות בגיאורגיה גם לא צריך "לפשוט את הרגל" בשביל שזה יקרה, לא צריך לשלם סכומי כסף גדולים אלא אפשר לשלם סכומים שפויים ולעבור את ההליך. במידה ועוברים את הליך מציאת התורמת וההפריה בחברה מקצועית ואיכותית, יש סיכויים טובים להצליח ולהגשים סוף סוף את החלום לילד, החלום להקים משפחה.