פונדקאות בגאורגיה

גאורגיה, שעד לפני שנים לא רבות הכרנו בשם "גרוזיה", הפכה בשנים האחרונות למעצמה תיירותית, בעיקר בתחום תיירות המרפא, הכוללת את עניין הפונדקאות. תחום ההפריה החוץ גופית, נושא תרומת הביציות ואופציית ביצוע הליכי פונדקאות לאלה שאינם תושבי המדינה הוא תולדה טבעית של השילוב בין פיתוחן של התשתיות הרפואיות המתקדמות בגיאורגיה, החקיקה האמפאטית לבעיות הפוריות של אנשים, גם אם הם אינם תושבי המדינה והעלויות הנחשבות לסבירות ביותר. פונדקאות בגאורגיה העלתה את המדינה על מפת ההתפתחות בתחומי הרפואה, וככזו, זוגות ישראלים רבי מוצאים בה את הפתרון היעיל והמתאים ביותר להבאת תינוק משלהם לעולם.

מדוע, בעצם, גיאורגיה נחשבת לכל כך אטרקטיבית בתחום הפונדקאות?

התשובה מתחלקת למספר רבדים, אשר בכל אחד ואחד מהם, מפגינה גיאורגיה את יתרונותיה על שאר המדינות הנחשבות כיום כיעדי פונדקאות.

העיגון המשפטי בחקיקה המקומית

תהליכי המיסוד והחקיקה הנוגעים לנושא פונדקאות בגאורגיה נעשו כבר לפני עשרות שנים (בשנת 1997). החוק הרלוונטי לעניין נוסח כך שהוא שם את רווחתם והשקט הנפשי של ההורים המיועדים במרכז העניין. בעשרות השנים שחלפו מאז, נולדו באמצעות הליכי פונדקאות בגאורגיה מאות ילדים אשר חלקם ילדים להורים שהם אזרחי המדינה ואילו חלקם האחר נולדו להורים מיועדים שהם אזרחי שאר מדינות העולם. החשש הגדול ביותר של כל הורה מיועד, הפחד שמא, לאחר הלידה, האם הפונדקאית לא תסכים להיפרד מהתינוק שלה / שלו, אף הוא נחסם לגמרי על ידי החקיקה בגיאורגיה כך שגם בנושא זה תוכלו להיות רגועים.

טיפול רפואי מעולה בעלויות נמוכות

בין שאר הגורמים האחרים, נובעת האטרקטיביות של גיאורגיה באספקט הפונדקאות בשל עלותם הסבירה לחלוטין של השירותים הנכללים תחת קטגוריית רפואת הפוריות אשר היא מציעה לאזרחיה ולזרים. רק לצורך השוואה נציין, כי מחירי הפריות חוץ גופיות או תרומת הביציות במדינות שבהן מתקיימים הליכי פונדקאות, גבוהים פי שלושה או פי ארבעה מהמחירים הנדרשים לתהליכים אלה בגיאורגיה, וזאת, למרות שאיכותם של התהליכים ואחוזי ההצלחה שלהם דומים מאוד.

מאגר גדול על רקע תרבות המעודדת פונדקאות

אזרחיות גיאורגיה הן שותפות אמיתיות להליכי הפונדקאות ותרומת הביציות. כמו כן, מאחר ומדובר במדינה המעודדת הורות, מאגרי הנתונים של האמהות הפונדקאיות ותורמות הביציות מכילים מבחר גדול של נשים בריאות וצעירות העומדות בכל הקריטריונים הנדרשים להליכים.

מודעות סביבתית מייצרת סביבה אקולוגית בריאה

גיאורגיה נחשבת לפנינה אקולוגית – האוויר הצח בשל קיומם של הים וההרים וחוסר במפעלים תעשייתיים מזהמים גדולים מהווים תנאי רקע מצוינים המבטיחים התפתחותו של היריון תקין של תינוק בריא יותר, בזכות בריאותה של האם הפונדקאית הנושאת אותו ברחמה.

בטחון אישי

אחד מהקריטריונים החשובים ביותר הוא הביטחון האישי, בין אם הדבר נוגע לאם הפונדקאית הנושאת את תינוקכם, ובין אם לכם, כאשר אתם מגיעים לגיאורגיה ושוהים בה במהלך הטיפולים, ההיריון או הלידה. גיאורגיה נחשבת למדינה בטוחה גם לאזרחים הגרים בה וגם לזרים. זאת בשל עבודת משטרה קפדנית ורצינית שהתבצעה בשנים האחרונות ומתבצעת גם כיום.

מרכיבי עלויות פונדקאות בגאורגיה

כמו בשאר המדינות שהן יעדי פונדקאות גם בגיאורגיה שירותיה של האם הפונדקאית גוררים איתם הוצאות כספיות, שמטרתם, מחד, לתגמל באופן הוגן את האם הפונדקאית עבור השימוש ברחמה לטובת עזרה לזוגות שאינם יכולים להביא ילדים לעולם, ומאידך, לתגמל אותה עבור האספקטים הגופניים והנפשיים שהם תוצאה של ההיריון ושל הלידה. בנוסף לכך, גם עלותן של הפעולות הרפואיות המורכבות הכרוכות בהליך הפונדקאות נחשבת לגבוהה. אולם כאשר מדובר בפונדקאות בגיאורגיה, העלויות הללו מצומצמות, ויחסית למדינות אחרות הן נמוכות למדי.

באופן הוגן והגיוני, יידרש מההורים המיועדים לכסות את עלויותיהם של האבחונים והפרוצדורות הרפואיות אשר נדרשים כדי להביא את הליך הפונדקאות לסיומו המוצלח (בלידתו של תינוק בריא). רכיב נוסף בעלויות הוא תשלום הוצאותיה של האם הפונדקאית לאורך כל ההיריון ואף חודש לאחר הלידה, על מנת להבטיח כי היא תהיה בריאה, מאושרת ונינוחה ככל האפשר.

סעיפים נוספים אשר עלולים לייקר את הליך הפונדקאות הם הריונות מרובי עוברים, לידה מוקדמת או הצורך בניתוח קיסרי. האם הפונדקאית תהיה זכאית לתשלום פיצוי במקרים חריגים, למשל, במצבים בהם תתרחש הפסקתו של ההיריון בשל הפלה ספונטנית או באופן יזום בשל סיבות רפואיות. כמו כן, תפוצה האם הפונדקאית בגין כל נזק שנגרם לבריאותה מסיבוכים שקשורים להיריון או ללידה.

פונדקאות בגאורגיה מאפשרת לכם להעניק לתינוק שלכם, עוד בטרם נוצר אפילו, את התנאים הטובים והבריאים ביותר להתפתחותו. אמהות צעירות ובריאות, שהריונן מתנהל בצורה רגועה ובטוחה, נטולת לחצים ומבוקרת בקפידה על ידי רופאים שנחשבים לטובים מהרופאים בעולם בתחום ההפריה החוץ גופית. כל אלה, בצד עלויות נמוכות באופן משמעותי ממדינות פונדקאות אחרות, הופכים את גיאורגיה למדינה האידיאלית לפונדקאות, ועם הליווי שלנו, אנשי המקצוע המנוסים של מרכז "סטורק סרוויס", אין ספק, כי עד מהרה, בקרוב מאד, כאשר תחבקו ילד משלכם בזרועותיכם, תוכלו להסתכל לאחור על כל העניין כעל החוויה המדהימה ביותר של חייכם.