חברה לפונדקאות בגיאורגיה עם נציגות בישראל – כל מה שצריך לבדוק

 מתעניינים בהליך פונדקאות? מבולבלים ולא יודעים אל מי לפנות?

סטורק ישראל הכתובת לכל זוג ישראלי המתעניין בפונדקאות.

כל מי שמתחיל לחפש מידע על פונדקאות, מגיע מהר מאד למסקנה כי כאן בישראל הדבר עשוי לארוך הרבה מאוד זמן. עבור אנשים רבים זוהי מריטת עצבים שהם כבר לא מוכנים לעמוד בו. כי צריך לזכור שאנשים המגיעים למצב כזה כאשר הם לא מוצאים כל דרך אחרת להרות זולת הפונדקאות, הם כאלה שברוב המקרים כבר עברו שבעה מדורי גיהנום. אם מדובר בבני זוג הטרוגניים, הרי ברור שהם כבר ניסו כל מה שרק אפשר והם ספגו אכזבות על אכזבות.

במצב כזה אשר בו הם מבקשים ליצור היריון ברחמה של אם פונדקאית, הם כבר עברו את הניסיונות הטבעיים שלא צלחו וטפחו על פניהם חודש אחר חודש. הם כנראה ניסו להיעזר בטיפול תרופתי ואף נבדקו בבדיקות רפואיות לא הכי קלות. הם גם ניסו ככל הנראה להרות באמצעות תהליכים של הפריה חוץ גופית כאשר אף אחד מכל אלו לא צלח. בקרב זוגות רבים שדווקא כן הצליחו להשיג איכשהו היריון לאחר מסע מלא בתלאות, הוא הסתיים מהר מידי ומוקדם מידי בלא כלום

פונדקאות ומהר

ברור אם כן כי עבור הזוגות שמבקשים את ההיריון באמצעות פונדקאות אצה הדרך והם רוצים לראות את עצמם בתוך התהליך בלי עיכובים מיותרים.

אז אם הם יתחילו לטפל בכל ההליכים כאן בישראל, לא ממש בטוח שהחלום שלהם יוכל להתגשם מהר כל כך. יש לכך כמה וכמה סיבות. נמנה את העיקריות שבהן.

  1. בישראל הכול יותר, איטי, כלומר כל נתון אמור להיבדק לעומק על ידי וועדות מיוחדות וכל התהליך אורך זמן רב כמיטב המסורת הישראלית בכל מה שקשור לבירוקרטיה. כלומר זה לא ממש לא אומר שמדובר בתהליכים יותר יסודיים. מדובר בסבלנות הישראלית המפורסמת בכל מה שקשור לאיסוף מידע, לאישור כל שורה במסמכים הרפואיים ובהתנהלות מאוד איטית שאינה מתרשמת משום גורם לחוץ או מלחיץ.
  2. בישראל אין הרבה נשים המוכנות לשמש כנשים פונדקאיותאו תורמות. זה למעשה יתרון מבחינה סוציאלית והדבר מהווה מחמאה לכלכלה הישראלית אשרבה אין הרבה נשים המגיעות למצב שפל כזה מבחינה כלכלית עד שהן תסכמנה מכור את עצמן לדעת ולאפשר קיום של היריון בתוך גופן למען בצע כסף. אך עבור בני הזוג המחפשים את האם הפונדקאית, לא ממש משנה מה הגורם לכך ולא מרגש אותם המצב הכלכלי של הישראלים. הם מעוניינים בהיריון ומצידם, כאן ועכשיו. אז זהו שכאן (בישראל) ועכשיו לא ממש הולכים שלובי זרוע…

בארצות כמו גיאורגיה יש להם סיכוים גבוהים פי כמה וכמה להגיע מהר יותר להתאמה מול אם פונדקאית כי שם יש היצע גדול פי כמה וכמה של נשים המוכנות לבצע שירות כזה עבור אחרים.

  1. המחיר של התהליך בישראל הוא על פי רוב יקר יותר ביחס למחיר בחו"ל. אז נכון שלא כל כך נוח לערב שיקולים של כסף כאשר מדובר בנושא של ילדים ושל ילודה. הרי כולנו מוכנים לשלם כל הון שבעולם כדי לזכות לילדים. רובינו לא מגיעים למצב כזה אשר בו אנחנו נדרשים לשלם כסף כדי להרות. אך בכל זאת ברור לכל אחד שהוא לא יוותר על ילד רק בגלל שזה יקר לו. אך מה לעשות שאת המחיר צריך לשלם בסופו של תהליך או אפילו בתחילתו. על כן, יש לקחת בחשבון את הדבר לפני שנכנסים להליך הזה של פונדקאות. כי פונדקאות בארץ זה סיפור הרבה יותר יקר מפונדקאות בחו"ל. יחד עם כל היתרונות, ברור שהבחירה נעשית די טבעית ואוטומטית קיימת ההעדפה לטובת גאורגיה.

מה חשוב לבדוק לפני שנכנסים להליך פונדקאות בגאורגיה?

אז נכון שזה נשמע ממש משכנע ונראה כי מגאורגיה עשויה לצמוח הישועה עבור הזוגות הכמהים כל כך לילד. אך כאן נתקלים הזוגות הללו למבוי סתום. הם לא יודעים אל מי עליהם לפנות, על מי הם יכולים לסמוך ומי אכן יעניק להם את המענה בצורה הכי מהירה וגם הכי בטוחה עבורם. כי אחרי הכול אף אחד אינו רוצה לזלזל מהבחינה הבריאותית. כאן כדאי להכיר את הסוכנויות העובדות גם בישראל. הן מבצעות את ההליך יחד עם הזוגות בחו"ל אך עם ליווי ישראלי מלא.

כאשר אתם פונים אל סוכנותישראלית, התחושה היא הרבה יותר נוחה. אין צורך במתורגמנים, לא צריך להיכנס לראש הגיאורגי כי הכול מוסבר ומפורט בשפה ברורה עם מונחים ישראליים ברורים ומחוורים.

מעבר לכך, מעניק הליווי ישראלי תחושה בטוחה לאורך כל התהליך. כי גם בגיאורגיה ההתנהלות של בני הזוג היא בתיווכה של הסוכנות כך שכלהבדיקות וכל הטיפולים נעשים בלב שקט ורגוע.

חשוב לברר:

לפני שאתם מחליטים ללכת על הליך כזה, חשוב לשים לב ולבדוק האם אכן מדובר בסוכנות אמינה שיש לה כבר הרבה ניסיון בתחום. יש כאלה שרוצים לעשות כסף קל מהעיסוק בתחום הפונדקאות כי הם יודעים שאפשר להרוויח מהעסקאות הללו הרבה מאוד כסף. אך בגלל שהם לא באמת מקצוענים, הם לא יודעים איך להתנהל. הדבר גורם להרבה בעיות. אם אלו בעיות חוקיות ואם אלו בעיות רפואיות. אף אחד לא רוצה להסתבך עם החוק או למצוא את עצמו בלי יכולת להוציא את התינוק מגיאורגיה לאחר הלידה. כך גם מהבחינה הרפואית. ברור שכל אחד רוצה להיות סמוך ובטוח כי התהליך נעשה במלוא הזהירות והאחריות וכל מה שחשוב לבדוק הן באם הפונדקאית והן בבני הזוג אכן נבדק במלוא האחריות.