כיצד ניתן להוזיל משמעותית הליך פונדקאות בגיאורגיה?

 פונדקאות זה הליך יקר. זוהי עובדה שכל מי שבדק אותה, מודע לה. אך אם גם אתם רוצים לבדוק את נושא הפונדקאות, מומלץ שתבררו על פונדקאות בגאורגיה באמצעות חברת סטורק ישראל. ייתכן שתופתעו!

ילדים זו שמחה! מי לא מנופף באמירה הזו? נדמה כי אין כמעט אנשים בעולם שמוכנים לוותר על ילדים. גם הקרייריסטים הכי גדולים ונחשבים אינם מוכנים לחשוב על כך שהם לא ישאירו אחריהם בעולם כל זכר. אז בעוד שעבור רוב רובה של האוכלוסייה מדובר במשהו מובן מאליו כאשר העיתוי ממש נתון להחלטתם, הרי שעבור רבים אחרים מדובר באתגר לגמרי לא פשוט.

הם מוצאים את עצמם מנסים שוב ושוב, חווים אכזבות קשות ומייאשות ואף טיפולים קשים, מתישים שעולים הון רב.

יש כאלה שלאחר שכבר נואשו מכל הניסיונות האפשריים, הטבעיים יותר והטבעיים פחות, הם מוצאים את עצמם תרים אחר פתרון פחות קונבנציונאלי. עבור רבים מהם, הדלת האחרונה לפני שהם מתחילים לשקול אימוץ, היא הפונדקאות. כלומר, הם מבקשים לבצע הליך של הפריה חוץ גופית כאשר את העובר הם ישתילו ברחמה של אישה אחרת. היא זו שתישא את ההיריון היקר, מתוךתקווה כי הוא אכן יצליח להתקדם, להחזיק מעמד ולהתפתח היטב עד לסיום הטוב.

הליך יקר מידי?                                                                   

אז כאן חשוב להבין כי בני זוג שפונים לבדוק את הנושא של מחיר הפונדקאות והעלויות הכרוכות בכך, עשויים למצוא את עצמם מול סכומים אסטרונומיים שאין להם ולו קצה של מושג איך הם אמורים לעמוד בו ולשלם אותו. נוסיף לכך את העובדה כי מדובר על פי רוב בזוגות שכבר התחייבו ואף הוציאו סכומי כסף גבוהים עבור כל הטיפולים והניסיונות להרות שהם כבר ביצעו עד כה. כי לא בכל דבר ישנה ההשתתפות של קופת החולים. ברור כי לנושא של הכסף יש מקום מאוד משמעותי.

אך ברור כי עבור זוגות הכמהים לילד משלהם, אין סכום שיהיה יקר מידי. הם מוכנים להקריב הרבה מאוד ולו לזכות לילד ביולוגי משלהם.

אך למרות כל מה שציינו לעיל, ברור שאת הכסף אמורים בני הזוג להשיג איכשהו. הכסף לא צומח על העצים כידוע והם חייבים לדאוג מראש לתשלומים. אם כך, מובן שכל זוג יעדיף מלכתחילה ללכת על הליך פחות יקר וכזה שלא יסחט את חשבון הבנק שלהם שכבר כך לא במצב מזהיר.

זול זה לא בהכרח יעיל פחות

מקובל בעולם שעל שירות ועל יעילות צריך לשלם. אנחנו כולנו יודעים כי יש מוצרים או שירותים שונים שהם מקצועיים במיוחד ועל כן הם גם יקרים הרבה יותר. מנגד יש כאלה שהם זולים בהשוואה למקור באחוזים ניכרים אך התמורה המתקבלת היא ירודה. לעיתים לא יהיה אחריות על המוצר או השירות הזול, במקרים אחרים המוצר לא יהיה יעיל כל כך או שהוא לא יהיה שימושי לטווח הרחוק.

כך או כך, ברור שמוצר זול לעולם לא יהיה משהו שכדאי ללכת עליו בעיניים עצומות.

אך כדאי לדעת כי בכל מה שקשור לנושא הפונדקאות כן כדאי לבחון את האפשרויות הזולות יותר. למרות שמדובר בנושא כל כך טעון וכל כך רגיש, עדיין ישנה אפשרות למצוא שירות במחירים זולים בהרבה ביחס למחירים הסטנדרטיים המוצעים בארץ.

זול אבל חוקי ובטוח

ברור שאסור לרוץ מהר מידי בלי לבדוק היטב מה מכיל השירות ומה עומד מאחוריו. אחרי הכול מדובר כאן בהליך חורץ גורלות. כל תקלה קטנה עשויה לעלות בחיי אדם או באיכות חייהם של כל הנוגעים בדבר. מעבר לכך יש כאן את הנושא החוקי שהוא חייב להיות מעוגן ומסודר בצורה הכי קפדנית. כי אם חתימה אחת אינה במקומה, עשויים להתעורר בעיות פרוצדורליות לא קלות ולא פשוטות. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו עם תינוק גיאורגי בעל אזרחות גיאורגית שהוא לא יכול להוציא אותו משם.

עולה מכל זה שאסור אף פעם להתפתות אחרי הצעות מפתות וזולות בלי לבדוק מה עומד מאחוריהם.

רק אם מבררים ובודקים ומתברר מעל לכל ספק כי מדובר בסוכנות אמינה, סוכנות עליה אפשר לסמוך ויש גם לקוחות מרוצים שעברו דרכה, אפשר יהיה להתקדם איתם הלאה.

ישנה חשיבות רבה לבדיקה מול אנשים שכבר עברו את ההליך עם אותה סוכנות כאשר הבדיקה נעשית ממש אחד על אחד תוך חקירה מעמיקה כי אכן מדובר בחברה שאפשר לתת בה אמון ולסמוך כי היא תוביל את בני הזוג במהלך נכון ובריא עבורם.

איך תוזילו את העלויות של הפונדקאות?

על מנת להוזיל את העלויות של הליך הפונדקאות, חשוב שתפנו אל חברה שאכן מוכנה ללכת לקראתכם והיא מציעה את השירות המקצועי והבטוח במחירים נוחים עבורכם.

יש כאלה הפורסות את התשלום ומחלקות אותו בהתאם להתקדמותו של התהליך, דבר שמקל בהחלט על בני הזוג. יש חברות שהן מוכנות להוריד מהמחיר כשמדובר במזומן ולמעשה אפשר למצוא דרכים להוזיל את העלויות אם רק בודקים ופתוחים לשמוע על כל האפשרויות.

חשוב שתשימו לב גם למדד הזמן. החברות השונות נותנות על פי רוב הערכת זמן לתהליך הצפוי כאשר בישראל זה יארך יותר זמן מבכל מקום אחר בעולם.

נוכל לסכם ולומר כי פונדקאות זהו בהחלט תהליך רציני ויש לגשת אליו במלוא כובד הראש. אך אם רק תהיו פתוחים לקבל הצעות אלטרנטיביות, בהחלט תוכלו להוזיל את העלויות הכבדות ואף ליהנות מתהליך מהיר יותר בטווח זמן קצר הרבה יותר.