מדוע גיאורגיה כעת היא היעד המושלם לפונדקאות בימי קורונה

גם בימי הקורונה, אפשר וחשוב להמשיך ולחלום על ילד. בגיאורגיה הדבר אפשרי ואפילו מומלץ.  Stork il זו הכתובת.

הכמיהה לילד בקרב זוגות שלא זכו לכך באופן טבעי, אינה נרדמת גם בעידן הקורונה. אז נכון שיש קושי להגיע למקומות שונים. יש אנשים בבידוד, יש מרפאות סגורות ולא כל כך פשוט להמשיך בתהליכים שכבר התחילו לפני פרוץ הקורונה. אנחנו כאן על מנת להמליץ על המשך טיפול או אפילו התחלה של טיפול בגאורגיה.

הקורונה והעולם

אנחנו עדיין נמצאים בעידן הקורונה ששיבשה כליל את החיים של כולנו. בכל העולם סבלו וסובלים מהנגיף שהשתלט לו באופן שרירותי ובלתי נמנע. אז אם היו מדינות אשר בהם הוטלו סגרים מוחלטים למשך שבועות ארוכים ואפילו חודשים על מנת למנוע את התפשטות המחלה, הרי שכאן בישראל מצבנו לא הגיע עד כדי כך ולא מצאנו את עצמינו סגורים ומסוגרים למשך זמן ארוך מידי. אך למרות זאת הרבה דברים נעצרו, הרבה צמתים בחיים שלנו קבלו תפנית והרבה מאוד דברים שהיו ברורים ובהירים עד כה, כבר כלל אינם כאלה. כך שגם בנוגע לתחום של פונדקאות היינו עדים לשינויים.

בתי חולים מתמקדים בקורונה

בתי חולים רבים החלו לקצץ בשירותים רבים כאשר הם העניקו רק שירותים חיוניים בלבד. הרבה מאוד משאבים הוקצו לטיפול בחולי הקורונה והרבה מאוד אנשים שהיו זקוקים לטיפולים שונים למען שיפור איכות החיים שלהם מצאו את עצמם נדחקים הצידה – עד יעבור זעם.

ברור כי פונדקאות וכל הליכי ההפריה אינם נמצאים ממש בראש הרשימה, לפחות לא אצל הצעירים ביננו. זו הסיבה שהרבה זוגות נכנסו למעין סטנד ביי, עד שאפשר יהיהלהתפנות אליהם.

כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה. אנחנו מאפשרים להמשיך בהליך כזה גם בעידן הקורונה כאשר אנחנו מציעים את האפשרות לבצע את הטיפול בגיאורגיה.

גיאורגיה – מקום בטוח גם בעידן הקורונה

אם תבדקו מעט את מפת העולם, תגלו כי גיאורגיה היא אחת המדינות השמורות ביותר. היא אמנם נפגעה כמובן גם מנגיף הקורונה והיא לא עברה את המגיפה בשקט. היא ספגה גם את המהלומה. אך היא התמודדה וממשיכה להתמודד באופן זהיר ממש ובצורה מעוררת השראה ואפילו השתאות.

אז אם גם אתם חושבים על פונדקאות ולא רוצים להתפשר על הבטיחות שלכם, לכו על גיאורגיה. אתם תהיו מרוצים גם מהשירות וגם מתחושת הבטיחות והשמירה על הבריאות שלכם.

פונדקאות בהליכים מהירים

כולנו יודעים כי בכל מה שקשור לפונדקאות, מדובר בהליכים ארוכים ומייגעים, הליכים שאורכים הרבה מאוד זמן ואי אפשר לעבור את כולם בהליכים מקוצרים. אחרי הכול מדובר בהליכים הדורשים התאמה פיזית, הליכים הדורשים התנהלות מדויקת וגם לאחר שכבר נכנסים לשלב המעשי נדרשים להמתנה סבלנית של תשעה חודשי היריון. אף אחד אינו מעוניין בהיריון קצר מועד או חלילה בלידת תינוק טרם זמנו. אז בהחלט שמדובר בהליך שחייב לארוך זמן ואפילו זמן ממושך.

אך אם נבחן את הליכי הפונדקאות בעולם לעומת ההליכים כאן בארץ נגלה כי בכל זאת ישנם הבדלים גדולים  ומשמעותיים בעיקר בכל מה שקשור למשך ההתנהלות כמו גם לסחבת ולבירוקרטיה. אם עוד לא ניחשתם, הרי שהסחבת והבירוקרטיה הם בישראל יותר מכל מקום אחר.

בישראל אנחנו עדים כי הליכי הפונדקאות יכולים להימרח ולהתמשך משך שנים ארוכות. זאת בגלל הטופסולגיה הבלתי נגמרת, הבדיקות הרבות כמו גם ההתאמה שאורכת זמן ממושך מאוד עד שנמצאת בסופו של דבר האם הפונדקאית.

ואם חשבתם שכאשר כבר יש לנו את האם הפונדקאית אפשר כבר לנשום לרווחה ובעוד תשעה חודשים מאותו יום יהיה לכם ילד משלכם, טעות עגומה בידיכם. עכשיו הכול רק מתחיל. עד שמצליחים להרות ולהשריש את ההיריון וכאשר זה כבר קורה סוף סוף, גם נדרשת המתנה ארוכה ומורטת עצבים של הריון הדורש השגחה קפדנית מיוחדת.לא תמיד היריון כזה צולח ולמרבה הצער מתרחשות גם הפלות. אך בסופו של תהליך אפשר לומר כי אכן הוא מושלם בהצלחה עם לידת התינוק ובואו לעולם בשעה טובה.

אז חשוב שנציין למען ההגינות כי אנשים שעוברים את התהליך בארץ נהנים מתהליך בטוח ביותר. בישראל אין וויתורים ואין התפשרויות בכל מה שקשור לבטיחות ולביטחון של ההורים המיועדים, של האם הפונדקאית כמו גם של העובר שעומד להיוולד. אך הזמן הארוך הוא זה שעומד בעוכריו של התהליך ולא לכולם מתאים ההליך הממושך הזה.

פונדקאות בגיאורגיה – לא מאבדים זמן מיותר

זוגות אשר בוחרים לעבור את ההליך פונדקאות בגיאורגיה נהנים מהליך מהיר יחסית אשר אינו דורש את ההמתנה הארוכה כפי שאנחנו מכירים כאן בישראל. זאת בגלל שבגיאורגיה פוטרים אתכם מהבירוקרטיה הארוכה, הסבוכה והמיותרת שאינה נחוצה לעצם העניין בפועל. מעבר לכך לא מאבדים זמן רב בגיאורגיה על בחירתה של האם הפונדקאית היות והמגוון והמבחר העומד לרשות ההורים המיועדים הוא גדול יותר פי כמה וכמה ביחס לאימהות פונדקאיות בישראל.

כך שברגע שהזוג מגיע לגיאורגיה ניתן להיכנס להליך מהיר כאשר תוך זמן קצר נמצאת גם כן אם פונדקאית מתאימה.

היא כמובן עוברת את כל הבדיקות הדרושות. כי המהירות של התהליך הוא כלל וכלל לא על חשבון הביטחון או הבטיחות של ההורים או האם הנושאת. מובן שגם התינוק מקבל את הטיפול הכי בטוח לאורך כל השלבים.

המחיר של הליך הפונדקאות בגיאורגיה

מעבר לכל היתרונות, יש את היתרון של המחיר הנמוך באופן משמעותי כאשר ההליך בגיאורגיה הוא הרבה יותר זול ביחס להליך בישראל.

כך שבהחלט אפשר לומר כי מומלץ ואף עדיף לעבור את ההליך בגיאורגיה ולא בישראל, בייחוד כיום בתקופת הקורונה.